GP VAN GROOT BRITTANNIË 2024, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 02 juli 2024 - 21:33:52

« vorige - volgende »

Robbert65

Ja, wat gaat dat worden? Gaan we snerpende fluitconcerten horen? Zullen de heren Norris en Verstappen zich via de media bestraffend respectievelijk ontwijkend blijven toespreken? Wordt het weer zo'n race, met duw- en trekwerk, hanengedrag en gekakel over boordradio's?

Laten we het hopen! Racen is geen contactsport, maar ook niet voor doetjes.  Dat eeuwige geklaag tegenwoordig...

De tijden:
Vrijdag FP1: 13:30 - 14:30
Vrijdag FP2: 17:00 - 18:00

Zaterdag FP3: 12:30 - 13:30
Kwalificatie: 16:00 - 17:00

Zondag Race: 16:00


"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Gas erop zou ik zeggen en niet zo zeuren. Norris zit in een ontwikkelingsfase en zal het snel leren als hij het kan. Al heb ik mijn twijfels. Ik vind hem net als LeClerc gevoelig als het even niet gaat zoals gepland

Sabai

Vinden jullie ook dat Zak Brown wel erg hoog van toren blaast? Die man doet net alsof hij een kampioensteam leid als RBR en Mercedes met dito uitspraken. I.m.o. mogen ze zich eerst weleens gaan bewijzen...

Sabai

Nou dit was weer een mooie race :D . Knap hoe ze het bij mclaren weer zo op strategie kunnen verknallen   ;D . En knap hoe ze het bij rbr ondanks dat er geen pace in die auto zat er toch bijzitten. En Hamilton prachtig gewoon. Ik had de hele week al het gevoel dat het zijn weekend ging worden. En geef die man een halve kans en hij grijpt hem en maakt het wel af.

Breaktest

#4
Een droom Grand Prix - vooral voor de Britten; er gaat niets boven een potje regen.  En eigenlijk toch wel ontzettend leuk dat Mildred op zijn ouwe dag er nog eentje bijschrijft - al was het maar om de emoties na afloop.
En we hebben meer winnaars, zoals Verstappen die verder uitloopt. Niet door briljantie te tonen in de regen (waar ik een beetje op had gehoopt) maar wel door perfect de race-omstandigheden te lezen.
We zullen nooit weten of de RB20 echt te kort kwam in de slotfase (het kleuren binnen de lijntjes zag er wat braafjes uit), of dat Leven en laten leven het credo was deze race. Wat misschien wel getuigt van wijsheid. Even geen moordneigingen oproepen bij 50 miljoen Britten na het gedoe van afgelopen week; dat laten we over aan het Nederlands elftal.
Ook Hulk deed weer goede zaken (6e), evenals Tsunoda (10e) die het verhaaltje Ricciardo nu toch wel uitblaast - hoort u mij, meneer Horner?
Nb eigenlijk gun ik dit Alonso ook wel op zijn oude dag.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Geweldige race gezien! Hamilton weervoorspellingen de kist, ik vond het mooi!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel