Gok de top Canada

Gestart door Sabai, 05 juni 2024 - 18:42:09

« vorige - volgende »

Sabai

Plaats hier uw gok  :D

Ver
Nor
Lec
Pia
Sai

Robbert65

1. VER
2. LEC
3. PIA
4. NOR
5. RUS
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


Sphinx

Thnx Sabai, zondag crashte mn laptop, heb nog een oud beestje moeten updaten dat in de kast stof lag te happen, maar voor een paar weken is het voldoende, grrrrr

Enfin, Deadline voor de speedboatrace in Montreal (als we Accuweather mogen geloven) is vrijdag 7 juni om 1930u 's avonds. Start vrije training

1. VER
2. NOR
3. LEC
4. PIA
5. PER
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

FolkertE


BMW.WilliamsF1

1. Max Verstappen
2. Charles Leclerc
3. Lando Norris
4. Carlos Sainz
5. Oscar Piastri

Sabai

Is toch eigenlijk wel tekenend voor Perez dat zelfs de meeste van ons geen vertrouwen meer in hem hebben ondanks dat hij een van de beste auto's onder zijn kont heeft. En dan hebben ze hem nog een nieuw contract gegeven ook  ;D

Mickey

Ik denk dat Perez niet veranderd is. De omgeving wel. Mclaren en Ferrari hebben serieuze stappen genomen.

Ik ben het met je eens dat Perez geen topper is. Echter, als je de mogelijke uitkomsten voor ogen hebt, is het geen vanzelfsprekendheid dat je met een ander beter af bent. Integendeel, je moet maar afwachten wat je krijgt terwijl er al meerdere onzekerheden zijn.

Long story short, ik snap Horner wel.

Breaktest

Perez absoluut niet sneller gebleken dan eigen kweek Albon en Gasly. Dat weten ze bij Red Bull ook wel, dus dat briljante glazen oog voor talent, daar kunnen we inmiddels een hoop op afdingen; zie ook Ricciardo. 
De bravoure is daardoor een beetje weg, en de veronderstelde interne onenigheid doet de rest. Perez is gewoon the wrong man at the right place at the right time.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Niet om flauw te doen, maar we weten simpelweg niet of welke coureur dan ook het beter zou hebben gedaan met dezelfde auto onder dezelfde omstandigheden. Perez was vorig jaar wel gewoon tweede in het kampioenschap. Nou gaat het ff niet zo lekker, maar voor je het weet wint-ie twee keer en dan is iedereen weer lyrisch.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Maar er is toch een substantieel risico dat Verstappen vroegtijdig naar MB vertrekt. Zit je dan met je wisselvallige jockey.

Robbert65

Valt mee, contract is voor 2025, 26 is 'n optie.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Als Perez zo blijft presteren ligt zijn contract binnenkort alweer in de papierversnipperaar  ;D

Breaktest

Nou, kom op met die uitslag!
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond