Carrousel 2024

Gestart door Robbert65, 15 mei 2024 - 11:35:51

« vorige - volgende »

Breaktest

Ik vind je moet het zo zien: Welk ander team zou Stroll willen hebben als ie 'vrijkomt'? (en dan niet op zijn zak ducaten)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Robbert65 op 14 september 2024 - 20:02:18Mickey, Lees over een jaar of 10, 20 die jongen z'n autobiografie even.

En kijk ook even naar zijn resultaten.

Alonso is beter. Dat is zo. Maar al die ik noemde gaan niet beter presteren in die auto dan Stroll.

Ehm. Hij zoekt net weer een gat waar het niet is. En zo kan je nog heel veel domme domme fouten terughalen. Hij heeft het buskruit gewoon niet uitgevonden.

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 13 september 2024 - 15:26:39Kom op Mickey, Stroll Jr. Is niet het grootste talent dat we hebben gezien in de afgelopen 30 jaar, maar met een Fisico, H.H. Frentzen, Jos Verstappen, Hülkenberg, Massa, Bottas etc vergeleken is hij zeker geen verkeerde rijder.  Jammer dat hij er niet uithaalt wat erin zit, want hij kan echt veel beter.

Nou Stroll jr. is toch wel beduidend minder dan Hulkenberg, Massa, Bottas, Verstappen etc.
Dat is toch wel zeker enkele categorieën daaronder.

Daarnaast maakt Stroll junior ook veel te veel fouten.
Zonder zijn pa had hij geen stoeltje...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Citaat van: Breaktest op 15 september 2024 - 12:33:09Ik vind je moet het zo zien: Welk ander team zou Stroll willen hebben als ie 'vrijkomt'? (en dan niet op zijn zak ducaten)

Niemand. Deze gast maakt teveel fouten. Dan liever een talentvolle coureur uit F2.

Groet,

C.G. de Beaufort