Voorspellingen 2024

Gestart door Breaktest, 22 december 2023 - 11:08:42

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

Sargeant van Williams gaat er binnenkort eruit. Prima. Waarschijnlijk komt Antonelli erin, wanneer is onzeker.

https://f1i.com/news/507623-williams-seeking-right-driver-pairing-for-crucial-two-year-period.html

Groet,

C.G. de Beaufort

Breaktest

Als Williams slim is, voegen ze een voetbalclausule toe. In die zin dat ze als 'cruciaal opleidingsteam' met alle risico's van dien recht hebben op een deel van zijn toekomstige revenu's, mocht meneer GP-winnaar dan wel wereldkampioen worden. Een beetje wat De Vries overkwam, maar dan erger.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

We weten dat de Red Bull in Monaco niet lekker gaat. Ondertussen zie je Ferrari en McLaren naderen. Verstappen heeft vooralsnog een ruime marge op Leclerc. Hij kan dus nog wel een paar van dit soort weekends lijden, maar van de overmacht van begin dit seizoen is niet veel meer over.

Of zien we hem in Barcelona opnieuw een halve minuut wegrijden bij iedereen?

Of gaat het de andere kant op, wordt er nog wat geblunderd en gescholden en staat het tegen de tijd dat we in Zandvoort zijn gelijk?

Deel je gedachten hieronder.

Breaktest

#153
De ultieme dominatie is duidelijk voorbij (gelukkig maar), maar hij slaat heus wel weer terug. Het lijkt vooral een streetcircuit probleem te zijn.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Magnussen eerste coureur die wegens te veel strafpunten een race gaat missen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Breaktest op 26 mei 2024 - 15:12:10Magnussen eerste coureur die wegens te veel strafpunten een race gaat missen.

En terecht. Wat een ongelooflijke lul is dat toch.