Gok de top 2023 - Las Vegas

Gestart door Sphinx, 15 november 2023 - 19:35:19

« vorige - volgende »

Mickey


Robbert65

Citaat van: Mickey op 19 november 2023 - 09:11:07Goede zaken hier.8)

Ik moest iets doen. Het hád gekund, maar bocht 1 had teveel ruimte en Verstappen was te goed. Heel jammer, maar gefeliciteerd Mickey, souverein en terecht de winnaar!!!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Thanks!

Ja deze is wel lekker. Moet wel raar lopen wil ik geen #1 worden dit jaar.

Afkloppen.

Robbert65

Normaalgesproken gebeurt er in Abu Dhabi niks geks, dus gaan er geen grote veranderingen in voorspellingen te zien zijn. Als er dan toch iets geks gebeurt is iedereen de sjaak. Dus, hoewel niet officieel, ben jij wel de winnaar nu. Daar doet geen moedertje meer iets aan :)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ik zou je zelfs nog strategisch kunnen dubbelen. Maar dat heb ik nog nooit gedaan, dus nu ook niet.

Sphinx

Na de shitshow op vrijdag die men met man en mocht moest wegpraten, ging het zowaar goed gisteren en was het leuk vandaag. We zitten er blijkbaar 10 jaar aan vast, laten we er dan ook wat van maken :P

Uitslag race:
1. Verstappen (even geen grip bij de start, en geen geluk met een halfblinde Russell, maar het lukt toch weer)
2. Leclerc (eindelijk, eindelijk denkt Charles zelf na, brandt niet zijn banden nutteloos op maar spaart even voor een laatste aanval. Goed gedaan van 's werelds snelste FC Twente Fan :) )
3. Perez (Goed naar voren gekomen maar niet handig om zo vroeg al te relaxen in de laatste ronde)
4. Ocon (had verrassend veel snelheid vandaag, al luistert hij weer niet naar teamorders)
5. Stroll (er staat wel Stroll, maar dit was eigenlijk zijn alter ego Michael Peña die bij Montoya in de leer is gegaan om een goede dubbelganger te zijn, de nieuwe snor geeft het weg ;) )
(6. Sainz (mag gerust per ongeluk over Toto's tenen rijden als hij langs de Mercedes pits komt)
(7. Hamilton (aan zijn uitspraken op vrijdag te zien "Ik heb zoveel lol hier", had hij op een hogere klassering gehoopt)

Uitslag weekend:
1. Mickey - 105
2. Breaktest - 90
3. Sabai - 86
4. BMW.WilliamsF1 - 66
5. FolkertE - 58
6. Sphinx - 55
7. Robbert65 - 30

Stand met nog één race te gaan:
1. Mickey   1666
2. Sabai   1520
3. Robbert65   1493
4. BMW.WilliamsF1 1459
5. Breaktest   1384
6. FolkertE   1373
7. Sphinx   1272
8. Gloudiesaurus 500
9. Henk1987   90

Mickey doet idd hele goede zaken. Zijn voorsprong is nu 144pt op Sabai, dus alleen een nulscore en een perfect weekend van Sabai kan hier verandering brengen. De strijd tussen Sabai en Robbert is wel nog spannend, 27pt verschil. Als Robbert weer een kamikaze gok heeft, dan zou zelfs BMW.WilliamsF1 nog een podium kunnen pakken. Volgende week zullen we het weten in Yas Marina
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

Niet om lullig te doen, maar volgens mij was Sabai toch echt te laat met de voorspelling.

Breaktest

Mickey heeft gelijk; Sabai was te laat.
Verwarrend aan deze GP is dat ie over de datumgrens heen ging, de enige op de hele kalender bij mijn weten.
Dat probeerde ik in een grapje te verpakken maar eerlijk gezegd werd ik er zelf ook horendol van.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Maakt mij niet uit hoor. Maar ik had de hele week geen topic gezien en ging er eigenlijk vanuit dat er vrijdag later begonnen zou worden. Ik had ook geen resultaten van de eerste sessie mee gekregen.

Robbert65

Mij maakt het niet uit hoor. Er telt maar een plek en dat is de eerste. En nu die onhaalbaar is...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Citaat van: Robbert65 op 20 november 2023 - 09:08:23Mij maakt het niet uit hoor. Er telt maar een plek en dat is de eerste. En nu die onhaalbaar is...

Je voelt je toch een beetje Perez 😆

Sabai

Hierbij alvast mijn gok voor abu dhabi

Ver
Lec
Per
Sai
Nor

Sabai

En Mickey alvast gefeliciteerd 🥳

Sphinx

Omdat de fout bij de wedstrijdleiding ligt die niet kan tellen en problemen met datums heeft laat ik sabai gewoon staan. Het uitroepen "No Maikel so not raait" is toegestaan, ik heb goede oordoppen  8)

Ik gooi het abu dabi topic ook maar vast open.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!