SPIELBERG, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 26 juni 2023 - 20:32:01

« vorige - volgende »

Robbert65

Yup, Aston wint drie punten door het protest, ten koste van Ferrari. Mooie score aan de groene tafel...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Toch moeten ze denk ik wel iets met deze situatie in vergelijkbare gevallen. Het is volgens de coureurs simpelweg haast niet mogelijk om binnen de lijntjes te kleuren. Normaal zou je zeggen "anderen kunnen het kennelijk wèl?", maar gelet op de frequentie waarmee dit gebeurt ben ik geneigd ze gelijk te geven.


Het makkelijkste zou wellicht zijn het volgend jaar vrij te geven hier in Oostenrijk.

Zeeuw

Heb uiteindelijk alles terug kunnen kijken. Is een mooi weekend geweest. Hoewel ik nog steeds moet wennen aan de opzet van een sprintrace weekend, was er genoeg te beleven.

Naar die tracklimits moet wel even kritisch gekeken worden. Met de hoeveelheid straffen die er nu waren, is het duidelijk dat er iets niet in orde is. Aan de andere kant, Max Verstappen had 1 overtreding de gehele race. Dus het kan wel.

Robbert65

Alonso had ook een min of meer clean sheet. Die zei ook dat hij al dat geklaag maar onzin vond, regels zijn regels, zei hij en daar heb je je dan aan te houden. Tsja.

Beide AlfaTaurii zwaar bestraft met 10 seconden. Helmut Marko nog altijd nogal bars over De Vries. Ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen, ik denk dat Lawson binnenkort even een paar vrijdagsessies opduikt daar bij Tost en zijn vrienden. Nyck moet echt zijn trukendoos opengooien. Overigens heb ik nog altijd alle vertrouwen in een goede afloop voor hem. Laten we niet vergeten dat we nog altijd niet op de helft van het seizoen zitten...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel