ALBERT PARK, AUSTRALIA, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 27 maart 2023 - 10:41:21

« vorige - volgende »

Fietser

#15
Citaat van: Robbert65 op 03 april 2023 - 13:07:45We gaan nog heel veel van dit soort races van De Vries zien. De tweede seizoenshelft begint op Zandvoort.

Vanaf dat weekend gaat De Vries laten zien dat hij beter is dan iedereen denkt en dat hij de juiste keuze is voor Alpha Tauri.

Dat wordt lastig, want de kans dat zijn benchmark, Tsunoda, rapper en succesvoller wordt is groter dan dat De Vries zich in de loop van dit seizoen verbetert. De Japanner is pas 22, nu reeds tijdens alle sessies sneller en wordt alleen nog maar stabieler en effectiever.

Breaktest

@ No Mickey, no! Ik laat me niet aanpraten dat moral een vies woord is. Voorts, niets menselijks is mij vreemd, maar het gaat niet over mij. Ik zou graag willen dat de discussie gaat over wat het beste is voor Formule 1, niet wat het beste is voor Verstappen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Voor de Formule 1 is het het beste als Verstappen vertrekt. Dan is het level playing field terug. Maar dat gold natuurlijk ook tijdens de hegemonie van Sir Lewis.

Wat is nu het grote verschil tussen die twee? Ik begin te geloven dat Verstappen net iets beter is dan Hamilton, maar buiten dat is er het significante verschil in communicatie en benadering van de periferieke zaken.

HAM schijnt zich daarin met gemak en plezier te wentelen terwijl Verstappen er wars van is, echt een hekel heeft aan alles wat niet direct samenhangt met de core van zijn contract, racen. En dat ook uitstraalt, zegt.

De reden dat Hamilton een wereldwijd gekende celebrity is, wereldwijd terwijl Verstappen gewoon een redelijk bekende topsporter is, ligt precies daarin, Hamilton bespeelt het publiek bij iedere gelegenheid, terwijl Verstappen het als een plichtpleging ziet, dat even iets zeggen, dat zwaaien.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 03 april 2023 - 17:34:41
Citaat van: Robbert65 op 03 april 2023 - 13:07:45We gaan nog heel veel van dit soort races van De Vries zien.

Dat denk ik ook. Zeker een stuk of vijf. En dan mag 'ie naar het UWV.

Verstappen ontwijkt belasting door in Monaco te resideren. Wie zou dat niet doen met zo'n vermogen? Get off your moral high horse, Breakie!


De wedstrijdleiding zuigt apeballen. Uit veiligheidsoverwegingen wordt de race stilgelegd. Wat doen ze? Van testosteron en adrenaline gierende jonge mannen een sprintrace laten trekken met staande start. Want dát is veilig. Iedereen behalve de man op kop heeft wat te winnen. Het perfecte recept voor chaos.

Masi was zo slecht nog niet.

Just my 2 cents.



Ach, de Vries gaat dit seizoen echt wel punten scoren. Btw, de Alpha Sauri heeft dit jaar een vervelende car gebouwd, hetzelfde als McLaren. Kijk eens naar Tsunoda. Hij rijdt al een paar jaren bij Tauri , maar ook dit jaar zonder punten. Alleen in de laatste race kreeg hij 1 punt omdat Sainz zonodig iemand moest laten crashen. De Vries, hij komt er aan.

Groet,

C.G. de Beaufort