SUZUKA-JAPAN, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 04 oktober 2022 - 08:56:02

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

#15
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

#16
Tja, wat moeten we van de race zelf zeggen? Beetje kort en toch een lange zit. Dit leek Max' meest dominante regenrace van het seizoen. Ik begreep absoluut niet waarom ie tegen het eind niet naar binnen werd geroepen voor een paar 'snelste ronde' banden, omdat dat ene ontbrekende punt het verschil zou maken tussen wel/geen kampioen. Niet wetende dat ze aan de pits zo slecht de regels kenden (waarmee ik niet wil suggereren dat ik ze wel kende).
Verder zou ik Ocon de Driver of the Day award gunnen voor zijn geweldig verdedingswerk.
Voorts had Hamilton ook nu weer zijn gênante 'told you so'-momentje, in a way. Terwijl hij over de boordradio meldde dat zijn full wets prima waren, begon men om hem heen massaal naar inters te wisselen - geïnspireerd door Vettel en Latifi, die zo zijn eerste punten pakte, waarop De Vries snel nog even controleerde of er echt een handtekening van Marko onder zijn contract stond.   
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Gelukkig werd er toch nog geracet ja. Ik zat er zondagochtend even doorheen toen ik mijn vorige post schreef.

Mooi resultaat voor Verstappen en zijn fans. Ik ben apentrots op die gozer. 25 jaar, (net een week of 2) en 2x wereldkampioen, oppermachtig en zonder enig dedain.

Goed ventje. Heel goed ventje.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel