Gok de Pole [17] Grand Prix van Singapore - Marina Bay

Gestart door BMW.WilliamsF1, 28 september 2022 - 19:37:25

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Breaktest op 30 september 2022 - 13:53:59
Citaat van: FolkertE op 30 september 2022 - 11:51:501:57.333  :-\
Folkert, Folkert... weet je dat ook jij gerechtigd bent een droogweertijd in te dienen?
Weet ik. Ik hoopte echter op een droge q1 en pas nat in q3. Want dan tellen tijden to h alleen als iedereen op nat begint?

Moet nu niet hard gaan regenen, want dan kelderen de tijden weer.

BMW.WilliamsF1

Niemand punten, dat scheelt weer met mijn te late gok  ;)

Mickey


Breaktest

We hebben destijds afgesproken dat de banden waarmee de poletijd wordt gereden bepalend zijn. Heeft die auto intermediates of full wets, dan geldt de nattijd. In alle andere omstandigheden geldt de droge tijd.

Aanvullende bepaling, per heden van kracht: mocht die auto rechtsvoor en linksachter een 'natte' band en linksvoor en rechtsachter een slick hebben (of een andere combinatie), dan geldt het gemiddelde van beide tijden.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

BMW.WilliamsF1 (alias Joe-Lukkie Bastard) constateerde het al, iedereen heeft een onvoldoende
.
Dus ik beperk me tot herhaling van de tussenstand die al drie races ongewijzigd is.

Tussenstand kampioenschap      
      
 1 - (2536 punten) = BMW.WilliamsF1      
 2 - (2430 punten) = Sphinx      
 3 - (2286 punten) = Breaktest      
 4 - (2278 punten) = Mickey      
 5 - (2112 punten) = Henk1987      
 6 - (1760 punten) = FolkertE      
 7 - (1711 punten) = Robbert65      
 8 - (574 punten) = Charrel      
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Breaktest op 01 oktober 2022 - 23:07:07We hebben destijds afgesproken dat de banden waarmee de poletijd wordt gereden bepalend zijn. Heeft die auto intermediates of full wets, dan geldt de nattijd. In alle andere omstandigheden geldt de droge tijd.

Aanvullende bepaling, per heden van kracht: mocht die auto rechtsvoor en linksachter een 'natte' band en linksvoor en rechtsachter een slick hebben (of een andere combinatie), dan geldt het gemiddelde van beide tijden.


Stond me ook zo bij, thanks. Misschien kan een moderator dit nog bij het reglement voegen.

Zouden we de training als nat hebben beschouwd dan zat ik er redelijk goed bij. Relatief dan.


Breaktest

Citaat van: Mickey op 02 oktober 2022 - 11:14:52Zouden we de training als nat hebben beschouwd dan zat ik er redelijk goed bij. Relatief dan.
Voor de kat zijn kont.
Als dit een natweerkwali was geweest (onder de vorige definitie was dat inderdaad het geval), en we tellen ook die foute gast mee, had dit de uitslag geweest:

 1 - (298 punten) = BMW.WilliamsF1      
 2 - (250 punten) = Robbert65      
 3 - (141 punten) = Mickey      
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond


BMW.WilliamsF1


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel