Offline!

Gestart door Breaktest, 15 september 2022 - 11:35:01

« vorige - volgende »

Mickey

Sfeer ook wel goed hier. Wel jammer dat er nog maar weinig actieve leden zijn.

gloudiesaurus

Citaat van: Breaktest op 18 september 2022 - 14:12:17Ik hoop dat dit nog een tijdje meegaat want dit is best een uniek forum.
A omdat je je eigen onderwerp kunt posten, ipv reageren op de meest infantiele nieuwsberichten.
B vanwege het hoge oude-wijze-mannengehalte dat Verstappen graag ziet winnen maar weigert zich als klapvee op te stellen, voor wie dan ook.
C ut spelletje.

Ik hoop het ook.
Wat meer actieve leden zoals Mickey zegt zou leuk zijn  :)

En dit forum bestaat nu al 21 jaar. De meeste forums zijn in die tijd ter ziele gegaan.
Met de nieuwe versie kunnen we in ieder geval weer jaren mee. En ook het aantal bots lijkt nu iets afgenomen te zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ik heb wel even gegniffeld toen de hele website right-to-left was en er hier en daar wat Arabische tekst verscheen. Ik dacht dat je de boel had verkocht aan een oliesjeik. ;D

FolkertE

Citaat van: Breaktest op 15 september 2022 - 11:35:01Nou die zag niemand aankomen.
Je begint eerste te twijfelen of het niet aan je eigen computer ligt, dan vermoed je dat iemand zijn rekeningen niet heeft betaald, en dat doet je weer beseffen dat het waarschijnlijk grotendeels vrijwilligerswerk is, en je vooral dankbaar mag zijn wanneer het wel goed gaat.
Achteraf kun je zeggen, doe die migratie even in de zomerstop, of tijdens een andere 'gap' zoals nu, maar dat is, zoals gezegd, achteraf. Shit happens. We zullen maar doen alsof de twee GP's door corona zijn uitgevallen.

Als er nog mensen zijn die huilie huilie willen doen omdat ze een paar fantastische voorspellingen in de pocket hadden, is dit uw kans (misschien maak ik zelfs een waardeloos voor de-kat-zijn-kont klassementje op, maarre, niet liegen hoor ;))

Mijn huilie huilie was:

NL: 1:09.904
Italy: 1:20.825

Ik had alles precies goed gegokt. Top 5 helemaal goed en tijd voor de pole top op 3 cijfers na de comma nauwkeurig.

Mickey

Jij ook al? Wilde er eigenlijk niets over melden, lullig voor Breaktest. ;-)

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 20 september 2022 - 22:13:52Ik heb wel even gegniffeld toen de hele website right-to-left was en er hier en daar wat Arabische tekst verscheen. Ik dacht dat je de boel had verkocht aan een oliesjeik. ;D

Nou toen zat ik juist niet te gniffelen  ;)
Verkopen dat nooit  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Citaat van: Breaktest op 18 september 2022 - 14:12:17Ik hoop dat dit nog een tijdje meegaat want dit is best een uniek forum.
A omdat je je eigen onderwerp kunt posten, ipv reageren op de meest infantiele nieuwsberichten.
B vanwege het hoge oude-wijze-mannengehalte dat Verstappen graag ziet winnen maar weigert zich als klapvee op te stellen, voor wie dan ook.
C ut spelletje.

Precies.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Citaat van: Mickey op 21 september 2022 - 13:03:09Jij ook al? Wilde er eigenlijk niets over melden, lullig voor Breaktest. ;-)
`Ik had nog een paar goudsbloemen, voor beiden, maar die zijn inmiddels verwelkt.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey