Silly Season 2022

Gestart door Mickey, 13 juli 2022 - 12:47:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Zhou is bevestigd door Alfa Romeo. Rijdt volgend jaar samen met Bottas.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Saai. Niet dat ik de prestaties vind tegenvallen, maar hoogstaand is het niet. Na Alfa Romeo is het exit. Het is dus wachten totdat Zhou z'n biezen pakt.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 23 september 2022 - 13:34:08
Citaat van: Robbert65 op 22 september 2022 - 16:18:45Dan zou de Vries de beoogd opvolger van Perez zijn, naast Verstappen... Dat zou wel een beetje al te gek worden zeg :D


De Vries is ook alweer 27 jaar, dus niet meer zo heel jong  ;)
Misschien dat Williams voor Logan Sargeant, ben niet heel onder de indruk van hem. Nu 3e in Formule 2.

Als ik De Vries was zou ik voor Alpha Tauri of Alpine gaan.

Ik denk niet dat Alpine serieus geïnteresseerd is en verder past Nyck niet bij de filosofie van AT. Dus is bij voorbaat een mismatch. Ik denk dat Williams een serieuze optie is. Ik zou Nyck wel willen zien naast Albon. Laat hem maar eens een jaartje proberen.

Wings

Citaat van: Mickey op 17 september 2022 - 16:09:50Hij zou inmiddels rond zijn met Alpha Tauri.

Knappe prestatie inderdaad. Vind hem met wat ik van hem meekerijg alleen geen enorm sympathiek kereltje.

Ik lees dat vaker maar weinig mensen kunnen onder woorden brengen waarom hij dat niet is.

Mickey

Twijfel je nou aan mijn verbale vermogens? ;D

Hoi Wings, leuk dat je er weer bent.

Mickey

Ik vind hem een beetje als het braafste jongetje van de klas overkomen, althans die schijn moet het wekken. Vervelende trekjes ook. Een seconde langzamer zijn dan dan Stroll, maar dan móet je natuurlijk ongevraagd in alle media melden dat je met een andere afstelling reed. Het opportune van een Herta die niet mag deelnemen, want geen superlicentie. Gelukkig gaat hij daar niet over. Zich daarover uitlaten siert hem niet.

Niet mijn type persoonlijkheid gewoon.


C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 17 september 2022 - 16:09:50Hij zou inmiddels rond zijn met Alpha Tauri.

Knappe prestatie inderdaad. Vind hem met wat ik van hem meekerijg alleen geen enorm sympathiek kereltje.

Het klopt. Hij heeft in Italie, waar hij reed wegens de ziekgevallen Albon in de Williams, een 7e plaats bereikt. Nu gaat het verder. Volgens de Canal+, GPtoday zit er een contract aan te komen met de Alpha Tauri voor 1 jaar.  Marko erkent dit ook.Het zou fantastisch zijn een 2e coureur in de F1. Kan die bewijzen wat'ie waard is.

Groet,

C.G. de Beaufort




Wings

Citaat van: Mickey op 27 september 2022 - 20:17:57Ik vind hem een beetje als het braafste jongetje van de klas overkomen, althans die schijn moet het wekken. Vervelende trekjes ook. Een seconde langzamer zijn dan dan Stroll, maar dan móet je natuurlijk ongevraagd in alle media melden dat je met een andere afstelling reed. Het opportune van een Herta die niet mag deelnemen, want geen superlicentie. Gelukkig gaat hij daar niet over. Zich daarover uitlaten siert hem niet.

Niet mijn type persoonlijkheid gewoon.



Ik heb dat niet zo ervaren. Ik kan me voorstellen dat hij opkomt voor zijn belangen.

Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 03 oktober 2022 - 15:38:12
Citaat van: Mickey op 17 september 2022 - 16:09:50Hij zou inmiddels rond zijn met Alpha Tauri.

Knappe prestatie inderdaad. Vind hem met wat ik van hem meekerijg alleen geen enorm sympathiek kereltje.

Het klopt. Hij heeft in Italie, waar hij reed wegens de ziekgevallen Albon in de Williams, een 7e plaats bereikt. Nu gaat het verder. Volgens de Canal+, GPtoday zit er een contract aan te komen met de Alpha Tauri voor 1 jaar.  Marko erkent dit ook.Het zou fantastisch zijn een 2e coureur in de F1. Kan die bewijzen wat'ie waard is.

Groet,

C.G. de Beaufort





Nyck de Vries heeft gewoon te laat gepiekt nadat hij wat pech had in zijn op-één-na-laatste Formule 2 jaar. Ik las dat Mol en Plooij hebben geroepen dat hij een tweejarig contract heeft getekend. Wie het weet mag het zeggen. 

Mickey

Citaat van: Wings op 03 oktober 2022 - 21:41:00
Citaat van: Mickey op 27 september 2022 - 20:17:57Ik vind hem een beetje als het braafste jongetje van de klas overkomen, althans die schijn moet het wekken. Vervelende trekjes ook. Een seconde langzamer zijn dan dan Stroll, maar dan móet je natuurlijk ongevraagd in alle media melden dat je met een andere afstelling reed. Het opportune van een Herta die niet mag deelnemen, want geen superlicentie. Gelukkig gaat hij daar niet over. Zich daarover uitlaten siert hem niet.

Niet mijn type persoonlijkheid gewoon.



Ik heb dat niet zo ervaren. Ik kan me voorstellen dat hij opkomt voor zijn belangen.

Zou dat in zijn voordeel zijn? Dat mensen in sleutelposities zich laten beïnvloeden door zijn uitspraken? Lijkt me niet.

Breaktest

Wie is het Haasje? Hülkenberg of Schumacher?
Mick was dan beter dan Mazepin - wie niet? - maar dit jaar lijkt er niet veel progressie in te zitten. Hij lijkt 0,4 sec langzamer dan Magnussen. Op het oog zou Hülkenberg niet voor Mag onder moeten doen. Of hebben we het inmiddels over een roestige broodrijder?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Citaat van: Mickey op 03 oktober 2022 - 22:27:09
Citaat van: Wings op 03 oktober 2022 - 21:41:00
Citaat van: Mickey op 27 september 2022 - 20:17:57Ik vind hem een beetje als het braafste jongetje van de klas overkomen, althans die schijn moet het wekken. Vervelende trekjes ook. Een seconde langzamer zijn dan dan Stroll, maar dan móet je natuurlijk ongevraagd in alle media melden dat je met een andere afstelling reed. Het opportune van een Herta die niet mag deelnemen, want geen superlicentie. Gelukkig gaat hij daar niet over. Zich daarover uitlaten siert hem niet.

Niet mijn type persoonlijkheid gewoon.



Ik heb dat niet zo ervaren. Ik kan me voorstellen dat hij opkomt voor zijn belangen.

Zou dat in zijn voordeel zijn? Dat mensen in sleutelposities zich laten beïnvloeden door zijn uitspraken? Lijkt me niet.

Geen idee wat je bedoelt. Ik vind Nyck geen arrogante vent. Ik vind hem spontaan en zijn woorden goed afwegen.

Wings

Citaat van: Breaktest op 05 oktober 2022 - 13:15:24Wie is het Haasje? Hülkenberg of Schumacher?
Mick was dan beter dan Mazepin - wie niet? - maar dit jaar lijkt er niet veel progressie in te zitten. Hij lijkt 0,4 sec langzamer dan Magnussen. Op het oog zou Hülkenberg niet voor Mag onder moeten doen. Of hebben we het inmiddels over een roestige broodrijder?

Ik zit niet te wachten op net-niet-rijders als Hülkenberg. Met als mijn respect, maar hij heeft z'n kans gehad. En Mick Schumacher, sja, ook klaar denk ik. Gewogen en te licht bevonden. Het was het proberen waard. De naam Schumacher zal genoeg opgeleverd hebben maar prestaties blijven uit.

BMW.WilliamsF1

Plooij zat er weer lekker naast met Nyck die woensdag bevestigd zou worden he  ;D  ;D

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 06 oktober 2022 - 21:37:40
Citaat van: Breaktest op 05 oktober 2022 - 13:15:24Wie is het Haasje? Hülkenberg of Schumacher?
Mick was dan beter dan Mazepin - wie niet? - maar dit jaar lijkt er niet veel progressie in te zitten. Hij lijkt 0,4 sec langzamer dan Magnussen. Op het oog zou Hülkenberg niet voor Mag onder moeten doen. Of hebben we het inmiddels over een roestige broodrijder?

Ik zit niet te wachten op net-niet-rijders als Hülkenberg. Met als mijn respect, maar hij heeft z'n kans gehad. En Mick Schumacher, sja, ook klaar denk ik. Gewogen en te licht bevonden. Het was het proberen waard. De naam Schumacher zal genoeg opgeleverd hebben maar prestaties blijven uit.

Dat Schumacher de Haas vanmorgen in zijn outlap in VT1 in de muur zette helpt ook niet echt mee  ::)

Hulkenberg is denk ik wel wat betrouwbaarder dan Schumacher, rijdt minder schade. Schumacher is niet de grote belofte zoals zijn vader, dat is nu wel duidelijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is