Grand Prix van Stiermarken en Oostenrijk - Red Bull Ring

Gestart door BMW.WilliamsF1, 25 juni 2021 - 13:53:02

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Voor de 2 races in Oostenrijk maar ff een topic aangemaakt.

VT1 zag er voor Max weer goed uit. Zegt niet heel veel natuurlijk, maar een P1 om mee te beginnen is altijd lekker. Over een uurtje begint VT2. Er zou wat regen aankomen voor de middagsessie, maar hopelijk valt het mee.

Mickey

Het tij lijkt gekeerd. De hegemonie lijkt doorbroken. Ik geloof echt in het eind-  en het begin van een nieuw tijdperk. Op naar een wk voor Max.

Breaktest

Citaat van: Mickey op 25 juni 2021 - 17:10:05
Het tij lijkt gekeerd. De hegemonie lijkt doorbroken. Ik geloof echt in het eind-  en het begin van een nieuw tijdperk. Op naar een wk voor Max.
Ik ben nog zo murw van die afgelopen 7 jaar dat ik het nog niet helemaal durf te geloven - maar ik hoop het van harte. Ik gun Hamilton die 8e titel niet; dat zou echt een  historische vergissing zijn. Ik heb sowieso een hekel aan langdurige dominanties. Maar als die dan  toch niet te vermijden zijn, dan zijn 'wij' maar eens aan de beurt.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

CitaatIk gun Hamilton die 8e titel niet; dat zou echt een  historische vergissing zijn.

Haha. Zo waar. Tegeltje.  :)

BMW.WilliamsF1

Lewis kan er gewoon mee stoppen aan het eind van het seizoen  :P

Sabai

Het is nog steeds ontzettend close dus ik reken nog nergens op. Maar het ziet er wel goed uit.

BMW.WilliamsF1

Niet echt een spannende race, maar wel 25 punten binnen voor Max :)

Mickey

Jammer van de stop van Perez, anders was hij wel op het podium geƫindigd.

Mij viel verder een soort van berusting op bij Hamilton, na zijn welbekende zenuwachtigheid als het tegenzit. Je ziet hem liever vechtend ten onder gaan, maar weinig van dat. Bijvoorbeeld door een gooi te doen naar een tweestopper, met bijna nieuwe mediums in de laatste stint. Van achteren was daar geen dreiging.

BMW.WilliamsF1

Had gekund, maar als Lewis naar binnen was gegaan had Max een ronde later zijn nieuwe mediums gaan halen die hij ook nog een setje had. Dus had het niets uitgemaakt.

Mickey

Tuurlijk. Maar je wil ze toch iets zien proberen. 😉

Je ziet gewoon dat ze niet gewend zijn om te moeten knokken, wat zich vertaalt in een soort apathie.

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 28 juni 2021 - 10:00:39
Niet echt een spannende race, maar wel 25 punten binnen voor Max :)

Ja precies, ik kan er wel aan wennen!
En ziet het er natuurlijk ook goed uit voor volgende week!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Hier een nieuw soort visuele vergelijking van de kwalificatie (alternatief voor de split screen versie)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Dat was weer een spannende kwalificatie. Met Max niet helemaal foutloos naar het schijnt (toch een beetje de druk voelend?), maar ja, dan hebben we nog altijd de troefkaart van zijn rauwe talent. Geweldig ook wat Norris laat zien. Was een jaar geleden nog Leclerc Max' contender van de toekomst, dat is dus nu Norris, en wellicht over een jaar Russell.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Marko : (..)Verstappen didn't drive the F1 race on full power, but Lewis Hamilton did yet failed to keep pace.

Oh, Max reed met een gereduceerde Honda... Lekker, hoor.

https://thejudge13.com/2021/07/06/we-didnt-drive-with-full-power-hamilton-did/

Groet,

C.G. de Beaufort


gloudiesaurus

Laten we niet vergeten dat Hamilton volgens Mercedes ook met schade rond reed.
Ben heel benieuwd hoe Silverstone gaat zijn. De afgelopen jaren "Mercedes-land".
GPPits.net: als Formule 1 een passie is