Gok de Top 2019 - Abu Dhabi

Gestart door Sphinx, 27 november 2019 - 08:29:47

« vorige - volgende »

Sphinx

En daarmee was het F1 seizoen 2019 ten einde. Helaas zoals gewoonlijk in Abu Dhabu geen erg opvallende race.

1. Hamilton (verdiend kampioen, wat je ook van zijn overheersende auto mag vinden)
2. Verstappen (jammer van die haperende engine break, maar in gelijke omstandigheden qua banden wel dik sneller dan Ferrari)
3. Leclerc (een tikje op de vingers voor de benzinetrubbels, maar niet meer dan dat)
4. Bottas (moest helemaal van achteren komen, kwam tot vier omhoog)
5. Vettel (is volgend jaar waarschijnlijk het kopmanschap aan Leclerc kwijt)
(6. Albon) (meest opvallende rookie dit jaar, al was het maar om de tussentijdse wissel)

Uitslag weekend:
1. Mickey - 150
2. Breaktest - 111
3. BMW.WilliamsF1 - 101
=Sabai - 101
=Wings - 101
6. Sphinx - 94
7.Van Wijk - 91
8. JS JTD - 90

In het laatste weekend van dit jaar pakt Mickey (die bijna altijd als eerste zijn voorspelling doorgeeft) een grand slam en scoort de bonus van 25 punten extra! Niks tactiek, gewoon aanvallen.

Uitslag Gok de Top 2019
1. BMW.WilliamsF1 - 1672
2. Van Wijk - 1641
3. Mickey - 1566

4. Breaktest - 1551
5. Sabai - 1511
6. Wings - 1509
7. JS JTD - 1491
8. Sphinx - 1467
9 Robbert65 - 1288
10. Arthur - 1226
11. FolkertE - 1014
12. Henk1987 - 241
13. Super Seb - 68

En de aanvaller wordt inderdaad ook in de verdediging beloond. BMW.WilliamsF1 zijn "spannende gok" levert hem nog eens 101pt op, terwijl Van Wijk op 91 blijft steken en nog 10 pt extra achterstand oploopt aan de finish. Mickey's bonusscore helpt hem nog aan een podium met 15pt meer dan Breaktest. Sabai eindigt op vijf, ook Wings haalt op zes nog de 1500pt grens. Van de reguliere deelnemers blijven ik en JS JTD er net onder wegens een of meer nulscores. De rest was helaas eerder al afgehaakt.

De winnaars gefeliciteerd, de verliezers mogen volgend jaar maart terug komen om het nog eens opnieuw te proberen. Dank u voor het meedoen!
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

JS JTD

Sphinx jij natuurlijk ook bedankt voor het "organiseren"!

Mickey

Bedankt voor de felicitaties Sphinx en bovenal natuurlijk voor de organisatie! Ben dit jaar langzaam op stoom gekomen en heb een paar flinke miskleunen gehad. Volgend jaar de miskleunen elimineren, beter beginnen en wie weet is de bovenste trede dan mogelijk. 🙂

Breaktest

Bedankt voor de organisatie; jammer dat ik net van het podium afval, maar mijn mijn welgemeende felicitaties, ook aan Mickey.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Thanks!

Mijn felicitaties trouwens ook voor BMW.WILLIAMS en Van Wijk!

Sabai

Idd proficiat!  Ik zal de wisselbeker opsturen :)

BMW.WilliamsF1

Bedankt allemaal! :)

haha ik zie de beker wel verschijnen dan :D

En Sphinx weer bedankt voor de organisatie!