GP Brazilië - Interlagos 2019

Gestart door Breaktest, 17 november 2019 - 11:44:29

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Mickey op 20 november 2019 - 13:45:12
Nee snap je wel. Maar zijn enthousiasme maakt veel goed. En voor de nieuwe Max-kijker hééft hij ook alle kennis aan boord.
dat is ook net het probleem, hij kan die mensen nog van alles wijsmaken.. hij weet overigens ook veel en heeft echt wel kennis van zaken, maar in een wedstrijd kraamt ie toch veels te veel onzin uit. Hij wil het graag alleen doen en daar valt ook wel wat voor te zeggen, maar 4 ogen zien nou eenmaal veel meer dan 2 en af en toe wat andere invalshoeken zou ook echt niet verkeerd zijn. Bij andere zenders werkt het geweldig, bij de Moto GP op Eurosport ook, maar Mol moet en zal het alleen doen.

Van Wijk

Zelf kijk ik via playsports ( betaalzender Belgie ) , met commentaar van Kris Wouters ( Clouseau ).
Heel monotoon, totaal niet eunthousiast , heerlijk om tijdens een saaie race bij in slaap te vallen.
Wel verstand van zaken en is objectief.

Sabai

De Duitsers zijn ook niet echt spectaculair. Enkel sky vind ik heel goed qua commentaar.

Breaktest

Dat doet Red Bull toch wel weer gelikt: net het wereldrecord banden wisselen scherper gesteld, en dan meteen zo'n filmpje:
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Citaat van: Jozef op 18 november 2019 - 18:58:27
Hoe het ook zij, ik kan nu al niet wachten op het vervolg in 2020. En daarna. Stel dat Leclerc blijft groeien... krijgt Vettel dan nog wel een contractverlenging van Ferrari? Misschien kiezen ze wel voor een nieuwe Barrichello om in de schaduw van Leclerc te staan? Denk dan bijvoorbeeld aan Giovinazzi of Hülkenberg.

Giovinazzi kan als hij doorontwikkeld. Hij is steady maar het houdt nog niet over. Er zal wat snelheid bij moeten om interessant te zijn voor Ferrari.

Wings

Citaat van: Sabai op 18 november 2019 - 20:25:22
Riccardo zouden ze er ook goed kunnen naast zetten.

Ik denk dat Renault Ricciardo niet zomaar laat gaan. Of Ocon zou goed mee moeten kunnen. Dan hebben zij er zelfs baat bij, mochten zij competitief zijn. Plots. :P

Wings

Citaat van: Breaktest op 20 november 2019 - 13:17:51
Ik weet nog wel een anekdote over Mol, niet gelogen, waar gebeurd, en de eerste keer dat mijn broek afzakte:
Heel lang geleden, toen Mol nog maar net begon, had ie van zijn Engelse collega's meermaals het woord the grid opgevangen. Hij had geen idee wat ze bedoelden, maar hij nam dat woord over want hij was dol op Engelse termen en ging vervolgens omstandig aan de Nederlandse kijkers uitleggen dat dat kiezelsteentjes waren die op en langs de baan lagen - grind dus. Dat is Mol ten voeten uit: gewoon voor je uit lullen ook al heeft het geen enkele inhoud, erop vertrouwend dat het publiek nog altijd tien keer dommer is dan jij.

Ik vind het commentaar van Olav Mol prima te pruimen. Niet altijd even sterk maar dat is het commentaar van een voetbalverslaggever ook niet.
Maar goed, ik behoor waarschijnlijk dan ook tot het publiek dat niet zo slim is als de gemiddelde forummer op dit forum en tien keer dommer dan Olav.

Fietser

Citaat van: Wings op 22 november 2019 - 08:10:32
Citaat van: Sabai op 18 november 2019 - 20:25:22
Riccardo zouden ze er ook goed kunnen naast zetten.

Ik denk dat Renault Ricciardo niet zomaar laat gaan. Of Ocon zou goed mee moeten kunnen.
Ik vermoed dat Ocon (binnen het team) meer kan dan 'goed mee kunnen'. Sterker nog: het zou me niet verbazen als Ricciardo zijn handen vol aan hem krijgt. Los daarvan zie ik ze voor komend jaar als een van de sterkste duo's.

Wings

Zijn laatste jaar bij Force India vond ik niet heel spectaculair. En Mercedes zet niet zomaar een kampioen in wording aan de kant, wetende dat Lewis in de herfst van zijn carrière zit.

Tuesday

Citaat van: Wings op 22 november 2019 - 13:47:13
Zijn laatste jaar bij Force India vond ik niet heel spectaculair. En Mercedes zet niet zomaar een kampioen in wording aan de kant, wetende dat Lewis in de herfst van zijn carrière zit.
ik verwacht eerlijk gezegd ook wel dat Ricciardo duidelijk de bovenliggende partij gaat zijn. Ocon vind ik wat lastig te peilen.. ben er zelf nooit van onder de indruk geweest, maar veel anderen zien in hem blijkbaar wel een topper.. misschien is er dan toch iets dat ik nog niet gezien heb, dus ik ben wel benieuwd.. Ricciardo lijkt me een vrij goede graadmeter.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Wings op 22 november 2019 - 08:27:05
Ik vind het commentaar van Olav Mol prima te pruimen. Niet altijd even sterk maar dat is het commentaar van een voetbalverslaggever ook niet. Maar goed, ik behoor waarschijnlijk dan ook tot het publiek dat niet zo slim is als de gemiddelde forummer op dit forum en tien keer dommer dan Olav.

Ik ook hoor, Wings.

Groet,

C.G. de Beaufort


Sabai

Citaat van: Tuesday op 22 november 2019 - 14:44:20
Citaat van: Wings op 22 november 2019 - 13:47:13
Zijn laatste jaar bij Force India vond ik niet heel spectaculair. En Mercedes zet niet zomaar een kampioen in wording aan de kant, wetende dat Lewis in de herfst van zijn carrière zit.
ik verwacht eerlijk gezegd ook wel dat Ricciardo duidelijk de bovenliggende partij gaat zijn. Ocon vind ik wat lastig te peilen.. ben er zelf nooit van onder de indruk geweest, maar veel anderen zien in hem blijkbaar wel een topper.. misschien is er dan toch iets dat ik nog niet gezien heb, dus ik ben wel benieuwd.. Ricciardo lijkt me een vrij goede graadmeter.

Idd ik denk dat we binnen een paar races zijn echte potentie gaan zien. Dit word namelijk ziin eerste teamgenoot van hoog niveau.

Wings

Checo is natuurlijk ook geen pannenkoek. De verhouding tussen hem en Hülkenberg is vergelijkbaar met hoe Ricciardo zich verhoudt tot Hülkenberg. Maar dat geeft natuurlijk geen garanties voor de toekomst. Ricciardo heeft in zijn eerste seizoen bij Red Bull een onuitwisbare indruk achtergelaten door Vettel te kloppen op snelheid en racecraft.

Wings

Citaat van: Tuesday op 22 november 2019 - 14:44:20
Citaat van: Wings op 22 november 2019 - 13:47:13
Zijn laatste jaar bij Force India vond ik niet heel spectaculair. En Mercedes zet niet zomaar een kampioen in wording aan de kant, wetende dat Lewis in de herfst van zijn carrière zit.
ik verwacht eerlijk gezegd ook wel dat Ricciardo duidelijk de bovenliggende partij gaat zijn. Ocon vind ik wat lastig te peilen.. ben er zelf nooit van onder de indruk geweest, maar veel anderen zien in hem blijkbaar wel een topper.. misschien is er dan toch iets dat ik nog niet gezien heb, dus ik ben wel benieuwd.. Ricciardo lijkt me een vrij goede graadmeter.

Heb een beetje hetzelfde. Ik was overigens wel onder de indruk bij zijn debuut maar vond zijn ontwikkelingscurve snel afvlakken. Daarnaast zegt het ook iets dat Mercedes Ocon aan de kant zet. Blijkbaar niet het talent wat Hamilton kan opvolgen.

Breaktest

Citaat van: Wings op 23 november 2019 - 11:37:50
Heb een beetje hetzelfde. Ik was overigens wel onder de indruk bij zijn debuut maar vond zijn ontwikkelingscurve snel afvlakken. Daarnaast zegt het ook iets dat Mercedes Ocon aan de kant zet. Blijkbaar niet het talent wat Hamilton kan opvolgen.
... Of Mercedes voorzag een scenario a la Vettel-Leclerc met alle spanningen van dien. Ik had nl de indruk dat Mercedes best gecharmeerd was van Ocon en het hen best moeite kostte hem te laten gaan - niet in de laatste plaats gevoed door de waan van de dag, het idee dat ieder topteam zijn eigen Verstappen moet hebben. Maar ze weten inmiddels ook (zeker na de roerige Rosberg jaren) dat rust in de tent ook wat waard is.
Per saldo denk ik dat Mercedes de juiste keuze heeft gemaakt; nu kunnen ze achterover leunen en kijken hoe de kandidaten zich ontwikkelen, en daaronder valt wat mij betreft ook ene Carlos Sainz.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond