GP Brazilië - Interlagos 2019

Gestart door Breaktest, 17 november 2019 - 11:44:29

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Jozef op 18 november 2019 - 20:17:06
Citaat van: Tuesday op 18 november 2019 - 19:08:56was Bahrein niet zn beste weekend? Echt beter geworden is ie niet, hooguit iets constanter.

Dat weet ik zo meteen niet, of Bahrein zijn beste weekend was. Ik weet wel dat hij halverwege het seizoen de poleposities begon op te stapelen. En constant zijn is wellicht de belangrijkste eigenschap van een wereldkampioen.

Citaat van: Tuesday op 18 november 2019 - 19:08:56Wat betreft de namen die je noemt, die beiden lijken me bij voorbaat al kansloos.

Dat is precies wat ik bedoelde met "een nieuwe Barrichello". ;)
die poles, allemaal leuk en aardig, maar dat kwam natuurlijk door dat trucje en dat hij op dat moment de overhand had in het team. Overall staat het nu 11-9 voor Leclerc, wat op zich natuurlijk goed is tegen een uitstekende qualifier als Vettel, maar zoals jullie al aangeven heeft Vettel wederom een vrij matig seizoen. Dus ja, op zich kan ie daarmee thuiskomen, maar de punten haal je uiteindelijk toch in de race en daarin is zn pace toch geregeld wat tegenvallend en maakt ie ook best veel fouten. Ik zie weinig verbetering, momenteel lijkt hij mij zeker niet beter dan de Vettel van 2015 of 2017. Dus eerst volgend jaar maar eens afwachten.
Wat betreft de nieuwe Barichello; Barichello was een veelbelovende coureur voor hij naar Ferrari kwam. Giovinazzi is dat niet en legt het af tegen Raikkonen die al een vrij matig 2e coureur was en Hulkenberg heeft volgend jaar geen team, die wordt een jaar later echt niet 2e coureur bij Ferrari. De meest logische 2e coureur is misschien wel Vettel zelf, mocht ie dat willen. Laat Leclerc volgend jaar de kar maar eens trekken, eens kijken wat er dan gebeurd.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 18 november 2019 - 20:25:22
Riccardo zouden ze er ook goed kunnen naast zetten.
als 2e coureur naast Leclerc?? Ik vermoed toch dat Ricciardo de betere van de 2 is (momenteel).

Sabai

Citaat van: Tuesday op 18 november 2019 - 20:35:45
Citaat van: Sabai op 18 november 2019 - 20:25:22
Riccardo zouden ze er ook goed kunnen naast zetten.
als 2e coureur naast Leclerc?? Ik vermoed toch dat Ricciardo de betere van de 2 is (momenteel).

Niet perse als 2e coureur maar mocht Vettel zijn helm aan de wilgen hangen dan vind ik Riccardo een ideale coureur qua karakter en race talent om naast leclerc te zetten.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 18 november 2019 - 21:18:41
Citaat van: Tuesday op 18 november 2019 - 20:35:45
Citaat van: Sabai op 18 november 2019 - 20:25:22
Riccardo zouden ze er ook goed kunnen naast zetten.
als 2e coureur naast Leclerc?? Ik vermoed toch dat Ricciardo de betere van de 2 is (momenteel).

Niet perse als 2e coureur maar mocht Vettel zijn helm aan de wilgen hangen dan vind ik Riccardo een ideale coureur qua karakter en race talent om naast leclerc te zetten.
maar dan heb je waarschijnlijk dus weer 2 coureurs die redelijk aan elkaar gewaagd zijn. En Ricciardo is er bij Red Bull ook gewoon 2x afgegaan na contact met Max.. dr gaan ondertussen ook heel wat geruchten over de toekomst van Mercedes en Hamilton, wie weet gaat die in 2021 wel naar Ferrari? Ik zou het niet doen als ik hem was, maar als Ferrari weer zo'n jaar heeft als dit jaar en de coureurs blijven fouten maken zullen misschien toch Verstappen of Hamilton proberen over te halen.

Tuesday

wat is er trouwens met Olav Mol gebeurd? Ik hoor m eigenlijk nooit meer, want k heb geen Ziggo, maar bij de samenvatting op facebookpagina van de F1 zit Nederlands commentaar... ik heb me nooit gestoord aan zijn enthousiaste manier van commentaar geven, maar wat ik van afgelopen zondag gehoord heb is wel echt een verschrikking moet ik eerlijk bekennen. Is de gemiddelde kijker misschien zoveel jonger geworden, dat Olav zijn commentaar daar bewust op aangepast heeft?

Jozef

Hij wordt waarschijnlijk vanzelf enthousiast door al dat geld dat hij verdient dankzij de MaxMania. :P

Breaktest

Citaat van: Tuesday op 19 november 2019 - 16:35:14
wat is er trouwens met Olav Mol gebeurd? Ik hoor m eigenlijk nooit meer, want k heb geen Ziggo, maar bij de samenvatting op facebookpagina van de F1 zit Nederlands commentaar... ik heb me nooit gestoord aan zijn enthousiaste manier van commentaar geven, maar wat ik van afgelopen zondag gehoord heb is wel echt een verschrikking moet ik eerlijk bekennen. Is de gemiddelde kijker misschien zoveel jonger geworden, dat Olav zijn commentaar daar bewust op aangepast heeft?
Je kunt ook kinds worden; ik denk dat dat eerder bij Olav het geval is.
Ik heb 'm van het weekend overigens niet gehoord; ik ben immers een zeer bedreven Olav-vermijder. Waarom huiduitslag, schele hoofdpijn, diarree, haaruitval en zweetvoeten oplopen als je dit alles kunt vermijden?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Hij probeert op zijn manier de taal van een nieuwe generatie te praten wat altijd een beetje stom klinkt als een ouder iemand dat doet  ;D

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 19 november 2019 - 18:37:19
Citaat van: Tuesday op 19 november 2019 - 16:35:14
wat is er trouwens met Olav Mol gebeurd? Ik hoor m eigenlijk nooit meer, want k heb geen Ziggo, maar bij de samenvatting op facebookpagina van de F1 zit Nederlands commentaar... ik heb me nooit gestoord aan zijn enthousiaste manier van commentaar geven, maar wat ik van afgelopen zondag gehoord heb is wel echt een verschrikking moet ik eerlijk bekennen. Is de gemiddelde kijker misschien zoveel jonger geworden, dat Olav zijn commentaar daar bewust op aangepast heeft?
Je kunt ook kinds worden; ik denk dat dat eerder bij Olav het geval is.
Ik heb 'm van het weekend overigens niet gehoord; ik ben immers een zeer bedreven Olav-vermijder. Waarom huiduitslag, schele hoofdpijn, diarree, haaruitval en zweetvoeten oplopen als je dit alles kunt vermijden?
ha ha.. en heel toevallig krijg je op RTL Duitsland een race lang reclame met middeltjes tegen al die kwaaltjes ;) da's dus voor al die Nederlanders die Ziggo niet meer aankunnen..

Mickey

Citaat van: Tuesday op 19 november 2019 - 16:35:14
wat is er trouwens met Olav Mol gebeurd? Ik hoor m eigenlijk nooit meer, want k heb geen Ziggo, maar bij de samenvatting op facebookpagina van de F1 zit Nederlands commentaar... ik heb me nooit gestoord aan zijn enthousiaste manier van commentaar geven, maar wat ik van afgelopen zondag gehoord heb is wel echt een verschrikking moet ik eerlijk bekennen. Is de gemiddelde kijker misschien zoveel jonger geworden, dat Olav zijn commentaar daar bewust op aangepast heeft?

Toedels! 😝

Breaktest

Ik weet nog wel een anekdote over Mol, niet gelogen, waar gebeurd, en de eerste keer dat mijn broek afzakte:
Heel lang geleden, toen Mol nog maar net begon, had ie van zijn Engelse collega's meermaals het woord the grid opgevangen. Hij had geen idee wat ze bedoelden, maar hij nam dat woord over want hij was dol op Engelse termen en ging vervolgens omstandig aan de Nederlandse kijkers uitleggen dat dat kiezelsteentjes waren die op en langs de baan lagen - grind dus. Dat is Mol ten voeten uit: gewoon voor je uit lullen ook al heeft het geen enkele inhoud, erop vertrouwend dat het publiek nog altijd tien keer dommer is dan jij.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

In negen van de tien gevallen is dat ook zo inmiddels, denk ik. 😂

Breaktest

#72
Citaat van: Mickey op 20 november 2019 - 13:22:49
In negen van de tien gevallen is dat ook zo inmiddels, denk ik. 😂
Dan zal ik wel last hebben van iets te veel zelfrespect.  ;)
Toen recentelijk nog een flard Mol voorbij kwam in huize Caramba bleek er in dertig jaar weinig veranderd. Het ging toen over de schijn van valse start van Vettel. Mol ging wel effe uitleggen dat er een sensor onder die auto los zat. Eigenlijk is het wel grappig, zo'n malloot. Maar daarvan zeg je na drie keer ook: En nu opgehoepeld.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Nee snap je wel. Maar zijn enthousiasme maakt veel goed. En voor de nieuwe Max-kijker hééft hij ook alle kennis aan boord.

Breaktest

Citaat van: Mickey op 20 november 2019 - 13:45:12
Nee snap je wel. Maar zijn enthousiasme maakt veel goed. En voor de nieuwe Max-kijker hééft hij ook alle kennis aan boord.
Alsof je Hans van Zetten hoort roepen, Gaylord 3, Meet the Fockers 5 en nu de afsprong. Dus let op uw saeck, nieuwe Max kijkertjes. Zeg niet dat jullie niet gewaarschuwd heb.
En voor enthousiasme kun je ook by Sky terecht.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond