GP van Mexico 2019

Gestart door Breaktest, 23 oktober 2019 - 11:21:29

« vorige - volgende »

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Matthijs

Ik denk geen. Omdat de Red Bull op geen enkel vlak uitblinkt. Motorisch is Ferrari beter en qua chassis is de Mercedes beter en de coureurs in die teams zijn ook geen koekenbakkers. Maar een podium voor Verstappen moet toch mogelijk zijn en wie weet meer.

Wings

Red Bull sterk op de long runs. Kan nog wel eens leuk worden zondag. Mercedes tot op heden niet heel sterk maar dat kan na de kwalificatie anders zijn.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Matthijs(..)Omdat de Red Bull op geen enkel vlak uitblinkt.

Ik denk dus van wel, nl. in de bochten. Daar hebben de Mercedes en Ferrari last van.

Groet,

C.G. de Beaufort



Tuesday

voor een trilogie is hij natuurlijk wel afhankelijk van Bottas. We gaan het zien.

Mickey


Tuesday

Citaat van: Mickey op 26 oktober 2019 - 21:07:23
That was a nice one.
als ie blijft staan.. hij verbeterde zn tijd onder (dubbel) geel. Zn andere ronde was alsnog genoeg voor pole, maar t is de vraag of ze alleen zn snelste ronde afpakken, of dat er een gridstraf volgt... niet handig iig, hij had de pole al in handen, het risico was totaal onnodig

Mickey

Zou nogal draconisch zijn. Dat ze de snelste afnemen, soit.

En hoe snel kan je reageren? En wie zegt dat er al geel hing? Zat een paar seconden tussen.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 26 oktober 2019 - 21:10:45
Zou nogal draconisch zijn. Dat ze de snelste afnemen, soit.
nou, doorgaans wordt dit vrij zwaar bestraft. Voor het gok de pole klassement hoop ik iig wel dat ze m de snelste tijd afnemen ;) De pole mag uiteraard blijven staan. Maar ben er bang voor.

Matthijs

Citaat van: Mickey op 26 oktober 2019 - 21:10:45
Zou nogal draconisch zijn. Dat ze de snelste afnemen, soit.

En hoe snel kan je reageren? En wie zegt dat er al geel hing? Zat een paar seconden tussen.
Huh? Hij was toch allerlaatste? Als Vettel kan liften dan kan Verstappen dat ook. Bizar dat hij zijn tijd verbetert als er zo overduidelijk geel hing. Ik snap het niet.

Mickey

Ja goed hoor. Heb het bij de herhaling ook allemaal beter kunnen beoordelen.

Matthijs

Citaat van: Mickey op 26 oktober 2019 - 21:34:50
Ja goed hoor. Heb het bij de herhaling ook allemaal beter kunnen beoordelen.
Geen probleem. Toen ik zei 'ik snap het niet' doelde ik op Verstappen, niet op jou.

Matthijs

#12
CitaatRed Bull boss Christian Horner told Sky F1 that the yellow flags had cleared when he reached that section of the track.

Aldus Sky. Lijkt me raar want Bottas stond er nog gewoon maar dit zou wel iets verklaren. Edit, net ook replay gezien, is onzin. Ik zou een gridstraf geven, geel is liften punt.

Tuesday

dit schijnt ie op de persco te hebben gezegd (ook weer niet handig, al zou telemetrie waarschijnlijk hetzelfde uitwijzen);

CitaatI was aware Valtteri crashed" Q: Did you back off? "It didn't really look like it, did it? No."
Max asked again on the yellow flag, from a safety perspective, "I think we know what we are doing. Otherwise we wouldn't be driving an F1 car. It's qualifying, you go for it, but like I said before if they want to delete the lap then delete the lap."

Tuesday

Poletijd blijft gewoon staan. Gelukkig maar.