GP van Rusland 2019

Gestart door gloudiesaurus, 28 september 2019 - 12:46:26

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Nog geen topic  :)

Red Bull lijkt lekker te gaan. Alleen jammer dat Verstappen nog een kleine gridstraf moet pakken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

#1
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1177689080995430400

Nog altijd jammer dat ze niet meer samen bij Red Bull rijden!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Is dat Churchill die aan zijn sigaar lurkt?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 28 september 2019 - 12:46:26
Nog geen topic  :)

Red Bull lijkt lekker te gaan. Alleen jammer dat Verstappen nog een kleine gridstraf moet pakken.

Vind je? Ik zie een Red Bull dat achter de feiten aan racet. Nog steeds kunnen zij geen vuist maken naar Ferrari en Mercedes. Al 3 jaar is het net-niet daar waar Ferrari nu Mercedes van de troon kan stoten. Red Bull heeft het gewoon niet voor elkaar. De frustratie druipt van Max Verstappen af. Ik denk dat als zij niet snel stappen zetten, zij Max wel eens kunnen verliezen aan Mercedes. Intussen maken ze bij Mercedes ruimte voor de komst van Max. Ze laten niet voor niks Ocon vertrekken en houden Bottas nog een jaar aan...

Wings

Leclerc voor de vierde maal oprij pole. Het begint pijnlijk te worden voor Vettel.

Breaktest

Citaat van: Wings op 29 september 2019 - 11:37:07
Leclerc voor de vierde maal oprij pole. Het begint pijnlijk te worden voor Vettel.
En dan moet ie nog anderhalf jaar...
Doet me een beetje aan Lauda - Prost 1984 denken. De gepokt en gemazelde kampioen werd in de kwalificatieduels met 15-1 door het Franse broekie verslagen. Het jaar erop met 13-0 tot Lauda er de brui aangaf.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Ik ben er bang voor dat Seb hetzelfde lot wacht. Volgens de geruchten gaat hij naar Red Bull en Max naar Mercedes maar dat moet ik eerst zien. Vooralsnog neem ik dit niet heel serieus.

Tuesday

wel ironisch hoor. Ferrari gaat zich met de volgorde bemoeien en prompt neemt Mercedes P1 en P2 over..

Tuesday

Leclerc lijkt vandaag blijer met P3 dan vorige week met P2.

Wings

Citaat van: Tuesday op 29 september 2019 - 14:12:03
wel ironisch hoor. Ferrari gaat zich met de volgorde bemoeien en prompt neemt Mercedes P1 en P2 over..

Hoezo ironisch?

Mickey

Citaat van: Tuesday op 29 september 2019 - 14:12:03
wel ironisch hoor. Ferrari gaat zich met de volgorde bemoeien en prompt neemt Mercedes P1 en P2 over..

Volgens mij kwam dat door een safety car?

Tuesday

Citaat van: Wings op 29 september 2019 - 15:06:24
Citaat van: Tuesday op 29 september 2019 - 14:12:03
wel ironisch hoor. Ferrari gaat zich met de volgorde bemoeien en prompt neemt Mercedes P1 en P2 over..

Hoezo ironisch?
ze wilden 1 en 2 omdraaien en verliezen vervolgens P1 en P2. Verder wil ik je doorverwijzen naar het woordenboek.

Breaktest

Was even vergeten dat het vandaag een uur eerder begon. Tweede helft vond ik niet echt boeiend. Een 61/2je.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond


Breaktest

Jammer dat Verstappen niet nog even voor de snelste ronde ging. Daar lijkt de goklust ook een beetje gedempt.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond