Gp van Italie 2019

Gestart door Breaktest, 06 september 2019 - 13:13:16

« vorige - volgende »

Breaktest

Voor al uw overpeinzingen...
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Jozef

Het wisselvallige weer van vandaag gooit in ieder geval de voorbereidingen van de teams danig in de war. Dat kan voor onverwachte wendingen zorgen zowel in de kwalificatie als tijdens de race!

Sabai

Er is volgens de weersvoorspellingen  99% kans op regen tijdens de race.Dus ze hebben er zeker wel wat aan gehad.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 06 september 2019 - 18:09:23
Er is volgens de weersvoorspellingen  99% kans op regen tijdens de race.Dus ze hebben er zeker wel wat aan gehad.
heb meerdere voorspellingen gezien, maar die 99% zie ik nergens.

Breaktest

Laat ik dan een andere voorspelling doen: dit wordt een ouderwets saaie race.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Norris is dé Sjaak. Ook hij krijgt een update van Renault en zal achteraan starten.

Mickey

Citaat van: Breaktest op 07 september 2019 - 11:30:11
Laat ik dan een andere voorspelling doen: dit wordt een ouderwets saaie race.

Wel veel inhaalacties van Verstappen.

Mickey

Vettel is wel een beetje de knrus van de klas inmiddels. Stapelt fout op fout.

Breaktest

Citaat van: Mickey op 08 september 2019 - 15:25:26
Vettel is wel een beetje de knrus van de klas inmiddels. Stapelt fout op fout.
Lijkt me toch wel dat ie 't mentaal niet kan verwerken dat door zijn teamgenoot wordt overvleugeld. En diep in zijn hart weet ie dat ie dit niet meer om kan draaien - ook volgend seizoen niet.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Citaat van: Breaktest op 07 september 2019 - 11:30:11
Laat ik dan een andere voorspelling doen: dit wordt een ouderwets saaie race.
Daar zat ik gelukkig goed naast  :)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Citaat van: Mickey op 08 september 2019 - 15:25:26
Vettel is wel een beetje de knrus van de klas inmiddels. Stapelt fout op fout.

Gelukkig hebben ze leclerc nog  ;)  knappe race van hem.

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 08 september 2019 - 15:38:59
Citaat van: Mickey op 08 september 2019 - 15:25:26
Vettel is wel een beetje de knrus van de klas inmiddels. Stapelt fout op fout.
Lijkt me toch wel dat ie 't mentaal niet kan verwerken dat door zijn teamgenoot wordt overvleugeld. En diep in zijn hart weet ie dat ie dit niet meer om kan draaien - ook volgend seizoen niet.
hij reed gisteren een betere ronde (zonder slipstream), maar moet toch als 4e starten. Voor dit soort fouten zijn geen excuses, maar het wil ook echt niet zn kant opvallen. Maar misschien is dat ook wel een kwaliteit. Zn snelheid is er meestal nog wel, misschien bloeit ie als 2e coureur wel weer op en pakt ie nog een paar leuke overwinningen.

Mickey

Maar dit is nu precies wat ik begin dit seizoen al verwachtte en wat bij mij voor irritatie zorgde, over de voorkeursbehandeling die hij zou krijgen. Hadden ze begin van het seizoen Leclerc niet een aantal keren geofferd dan was Leclerc nu volgens mij wel tweede geweest in het kampioenschap.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 08 september 2019 - 17:26:46
Maar dit is nu precies wat ik begin dit seizoen al verwachtte en wat bij mij voor irritatie zorgde, over de voorkeursbehandeling die hij zou krijgen. Hadden ze begin van het seizoen Leclerc niet een aantal keren geofferd dan was Leclerc nu volgens mij wel tweede geweest in het kampioenschap.
dan had Leclerc 40 punten meer gehad?  :o in het gunstigste geval kom ik niet verder dan een puntje of 5.

Mickey

Het is geen rekensommetje. Het hele momenrum van Leclerc was dan veranderd.