Gok de Pole [13] Grand Prix van België - Spa Francorchamps

Gestart door BMW.WilliamsF1, 26 augustus 2019 - 14:32:44

« vorige - volgende »

JS JTD

Citaat van: Breaktest op 30 augustus 2019 - 16:56:43
Nou... er moet nog wel effe wat gebeuren voor ze in het bereik komen dat wij voor hen in gedachten hebben...

Inderdaad, vooralsnog vallen de tijden wat tegen!

Sabai

Lewis vol in de muur  :D.ben benieuwd of ze de auto op tijd klaar gaan hebben voor de kwalificatie.  Ik gun het hem niet Maar voor het kampioenschap zou het top zijn.

Mickey


Breaktest

Ik zit sinds lang weer eens via Ziggo te kijken maar ik word echt spontaan onpasselijk van die Olaf Mol. Voor mij is hij, en hij alleen - met die andere flapdrol dan, de reden om gèèn abonnement op Ziggo te nemen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Mickey op 30 augustus 2019 - 19:28:35
Citaat van: Breaktest op 30 augustus 2019 - 16:56:43
Nou... er moet nog wel effe wat gebeuren voor ze in het bereik komen dat wij voor hen in gedachten hebben...

Gaat wel in de veertigers lopen denk ik. Rondes van 7km betekent ook meer tijd die te verbeteren is.

Mwah, dit zie ik nu ook niet meer gebeuren eigenlijk. 🤣

Mickey

Citaat van: Breaktest op 31 augustus 2019 - 15:14:26
Ik zit sinds lang weer eens via Ziggo te kijken maar ik word echt spontaan onpasselijk van die Olaf Mol. Voor mij is hij, en hij alleen - met die andere flapdrol dan, de reden om gèèn abonnement op Ziggo te nemen.

Ja, zit me soms ook te ergeren, maar zijn enthousiasme is ook wel weer leuk.

Breaktest

Citaat van: Mickey op 31 augustus 2019 - 15:26:07
Citaat van: Breaktest op 31 augustus 2019 - 15:14:26
Ik zit sinds lang weer eens via Ziggo te kijken maar ik word echt spontaan onpasselijk van die Olaf Mol. Voor mij is hij, en hij alleen - met die andere flapdrol dan, de reden om gèèn abonnement op Ziggo te nemen.

Ja, zit me soms ook te ergeren, maar zijn enthousiasme is ook wel weer leuk.
Nou bij mij heeft die idioot nul krediet meer. Doet geen enkele moeite om zichzelf nog op de rails te krijgen; hij gelooft 't allemaal wel en knort lekker voor zich uit alsof ie in een kroeg zit. Het is net een bejaarde die zijn plas laat lopen. Ik geloof dat ik uitkom op gemiddeld 2,3 ergernissen per zin.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Arthur

Citaat van: Breaktest op 31 augustus 2019 - 16:30:35
Citaat van: Mickey op 31 augustus 2019 - 15:26:07
Citaat van: Breaktest op 31 augustus 2019 - 15:14:26
Ik zit sinds lang weer eens via Ziggo te kijken maar ik word echt spontaan onpasselijk van die Olaf Mol. Voor mij is hij, en hij alleen - met die andere flapdrol dan, de reden om gèèn abonnement op Ziggo te nemen.

Ja, zit me soms ook te ergeren, maar zijn enthousiasme is ook wel weer leuk.
Nou bij mij heeft die idioot nul krediet meer. Doet geen enkele moeite om zichzelf nog op de rails te krijgen; hij gelooft 't allemaal wel en knort lekker voor zich uit alsof ie in een kroeg zit. Het is net een bejaarde die zijn plas laat lopen. Ik geloof dat ik uitkom op gemiddeld 2,3 ergernissen per zin.

Tja, over Olav Mol zijn al heel wat bomen opgezet, ik zie/hoor hem al 25 jaar en ik moet zeggen dat hij een hele zwakke periode heeft gehad [in de tijd dat er tankstops waren] maar hij blijft voor mij wel de stem van de formule 1. Hoe enthousiast hij is en kennis van zaken heeft werd pijnlijk duidelijk tot Ziggo Ronald van Dam naar voren schoof, dat was echt tenenkrommend. Dus voor mij mag Olav nog steeds blijven. Jack Plooij aan de andere kant, tja dat is een heel ander verhaal,  ik plaats hem in de categorie: niet gehinderd door enige kennis van zaken !!!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Vrijdag had ik bezoek van een succes supporter en die was lyrisch over die 2  ;D

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 31 augustus 2019 - 16:30:35
Citaat van: Mickey op 31 augustus 2019 - 15:26:07
Citaat van: Breaktest op 31 augustus 2019 - 15:14:26
Ik zit sinds lang weer eens via Ziggo te kijken maar ik word echt spontaan onpasselijk van die Olaf Mol. Voor mij is hij, en hij alleen - met die andere flapdrol dan, de reden om gèèn abonnement op Ziggo te nemen.

Ja, zit me soms ook te ergeren, maar zijn enthousiasme is ook wel weer leuk.
Het is net een bejaarde die zijn plas laat lopen.


;D ;D ;D

BMW.WilliamsF1

Niet veel punten gescoord, maar Sabai is de winnaar! Gefeliciteerd met je overwinning :)
Helaas alleen niet zoveel gescoord met de joker.

Uitslag Grand Prix van België:

01 - (182 punten) = Sabai
02 - (181 punten) = Sphinx
03 - (114 punten) = Breaktest
04 - ( 93 punten) = Wings
05 - ( 81 punten) = Franky R.
06 - ( 76 punten) = Mickey
07 - ( 74 punten) = Tuesday
08 - ( 71 punten) = Arthur
09 - ( 62 punten) = BMW.WilliamsF1
10 - ( 60 punten) = Charrel
11 - ( 48 punten) = JS JTD