GP Canada: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 09 juni 2019 - 23:31:41

« vorige - volgende »

GP Canada: cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
1 (7.7%)
7
3 (23.1%)
6
4 (30.8%)
5
0 (0%)
4
2 (15.4%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
3 (23.1%)

Totaal aantal stemmen: 13

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

iK geef een 7, heb me wel vermaakt.
Alleen jammer dat het echte gevecht tussen Vettel en Hamilton er niet kwam.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

6,5 Niet de slechtste, niet de beste vh seizoen. Net als Australie: ook een optocht  kan best spannend zijn - maar het worden langzamerhand wel erg veel optochten. En het zal wel aan mezelf liggen, maar als Max niet om de podiumplaatsen kan strijden blijven er weinig smaakmakers over. Je al weet van tevoren dat Hamilton geen move op Vettel gaat maken.
Verder, geef Steiner een vrijbrief en stuur 'm op Kubica af. Genoeg is genoeg.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Citaat van: Breaktest op 09 juni 2019 - 23:38:41
6,5 Niet de slechtste, niet de beste vh seizoen. Net als Australie: ook een optocht  kan best spannend zijn - maar het worden langzamerhand wel erg veel optochten. En het zal wel aan mezelf liggen, maar als Max niet om de podiumplaatsen kan strijden blijven er weinig smaakmakers over. Je al weet van tevoren dat Hamilton geen move op Vettel gaat maken.
Verder, geef Steiner een vrijbrief en stuur 'm op Kubica af. Genoeg is genoeg.

Klopt, zolang Vettel die 5 seconde tijdstraf heeft is een move op Vettel voor Hamilton alleen maar onnodig risico.
Als het niet zo was geweest was er waarschijnlijk nog wel een move gekomen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Wegens de controverse tussen Vettel & Hamilton na de race veroorzaakt door de stewards, geef ik'm een 6. Anders was het gewoon een 5.

Groet,

C.G. de Beaufort

Breaktest

Citaat van: gloudiesaurus op 09 juni 2019 - 23:52:30
Citaat van: Breaktest op 09 juni 2019 - 23:38:41
6,5 Niet de slechtste, niet de beste vh seizoen. Net als Australie: ook een optocht  kan best spannend zijn - maar het worden langzamerhand wel erg veel optochten. En het zal wel aan mezelf liggen, maar als Max niet om de podiumplaatsen kan strijden blijven er weinig smaakmakers over. Je al weet van tevoren dat Hamilton geen move op Vettel gaat maken.
Verder, geef Steiner een vrijbrief en stuur 'm op Kubica af. Genoeg is genoeg.

Klopt, zolang Vettel die 5 seconde tijdstraf heeft is een move op Vettel voor Hamilton alleen maar onnodig risico.
Als het niet zo was geweest was er waarschijnlijk nog wel een move gekomen.
Hamilton maakt alleen een move als het stoplicht op groen staat; Verstappen maakt ook een move als het stoplicht al enige tijd op oranje staat, zie Monaco.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Omdat ik de pest erin had heb ik een proteststem gegeven. Een 1. De FIA moet er voor waken dat de F1 een jurysport wordt, zoals Breaktest dat treffend omschreef. Laat de boel de boel, wil niet overal wat van vinden en kijk eens kritisch naar een andere set-up. De hele race met dat vergrootglas eroverheen hoeft van mij niet.

Sabai

Ik heb ook een 1 gegeven.  Om dezelfde reden.

Robbert65

ik heb een 4 gegeven, om dezelfde reden.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel