Gok de Pole [07] Grand Prix van Canada - Montreal

Gestart door BMW.WilliamsF1, 03 juni 2019 - 20:01:32

« vorige - volgende »

Charrel

#15
1:10.044

BMW.WilliamsF1

VT1 is al ff voorbij en VT2 begint over een uurtje.

Er zijn voor het eerst dit seizoen jokers ingezet en wel 2 :)

Wie het zijn houd ik nog even spannend tot de uitslag komt....of tot ze het zelf zeggen natuurlijk  :D

Tuesday

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 07 juni 2019 - 19:05:51
VT1 is al ff voorbij en VT2 begint over een uurtje.

Er zijn voor het eerst dit seizoen jokers ingezet en wel 2 :)

Wie het zijn houd ik nog even spannend tot de uitslag komt....of tot ze het zelf zeggen natuurlijk  :D
ben benieuwd. Volgens mij kon Mercedes veel harder in VT2 (Bottas was in de 1e sector bijna 3 tiende sneller dan Ferrari), maar doordat Lewis al was uitgevallen konden ze met Bottas geen enkel risico meer nemen. Ik verwacht ze nog steeds wel op zn minst heel laag in  de 1:10.

Sabai

Dat verwacht ik ook . Ben ook benieuwd hoe Ferrari het gaat doen en Gasly.  Gasly moet na 6 races weleens wat gaan laten zien i.m.o

Tuesday

Citaat van: Sabai op 08 juni 2019 - 13:46:42
Dat verwacht ik ook . Ben ook benieuwd hoe Ferrari het gaat doen en Gasly.  Gasly moet na 6 races weleens wat gaan laten zien i.m.o
Gasly heeft gisteren wel iets laten zien, maar of dat nou was waar ze bij RBR op zaten te wachten? ;)

Mickey


Breaktest

Citaat van: Mickey op 08 juni 2019 - 20:44:58
Wat een gekloot weer bij Red Bull zeg.
En wat een nichtenkapsel van die Hamilton zeg
(zo, dat moest ik even kwijt...)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Citaat van: Breaktest op 08 juni 2019 - 21:26:09
En wat een nichtenkapsel van die Hamilton zeg
(zo, dat moest ik even kwijt...)
What if... Nigel Mansell met dergelijk kapsel op het circuit was verschenen. Of Senna.
Ik zou de reactie van Nelson Piquet dan wel eens hebben willen zien.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

JS JTD

Ja inderdaad onbegrijpelijk dat RB Max niet gelijk naar buiten stuurde voor een goede banker lap op softs!!
En jammer ook dat de regie voor de tweede maal vergat om deze lap van Max te volgen.

Deze ronde is vlgs mij voor Sphinx, gefeliciteerd!

Sphinx

CitaatDeze ronde is vlgs mij voor Sphinx, gefeliciteerd!

Ik wist dat ik eigenlijk een joker in had moeten zetten  :D

Citaat van: Breaktest op 06 juni 2019 - 10:27:20
1:10.574
Ik heb een probleempje: zoals vaker gemeld gebruik ik een glazen bol van alie express. Maar de laatste tijd was de glans er een beetje af en er zat een barst in, dus heb ik drie nieuwe besteld. Dat was misschien toch niet zo'n goed idee; ze roepen allemaal wat anders...

ik heb er ook een (mini versie, gewoon bij de Action gehaald) en die na vorige  race als tennisbal gebruikt. Dat lijkt een beetje te hebben geholpen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Wel eindelijk een leuke start opstelling. Dit belooft teminste een leuke race te worden .

FolkertE

Citaat van: Sabai op 09 juni 2019 - 10:00:06
Wel eindelijk een leuke start opstelling. Dit belooft teminste een leuke race te worden .
Inderdaad, Ricciardo, Gasly, Sainz, Hulkenberg en Norris allemaal op Rood. Kunnen misschien iets leuks doen in het begin, maar ik verwacht zware race voor ze.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 08 juni 2019 - 20:44:58
Wat een gekloot weer bij Red Bull zeg.
niet heel handig gedaan idd, maar als het wel goed was gegaan had ie ook op rood moeten starten.. P11 op hard of medium is uiteindelijk misschien wel een betere uitgangspositie...

Sabai

Het is zelfs p9 ik denk dat een podium goed mogelijk is als hij een goede start heeft op de medium band. Iedereen op rood komt na 8 ronden al binnen.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 09 juni 2019 - 18:21:48
Het is zelfs p9 ik denk dat een podium goed mogelijk is als hij een goede start heeft op de medium band. Iedereen op rood komt na 8 ronden al binnen.
Mercedes en Ferrari staan wel op de medium en lijken ook meer pace te hebben dan RBR, dus een podium wordt misschien lastig, maar in Canada gebeurd vaak wel wat raars, dus wie weet.. Bottas en Leclerc kan ie misschien op pure snelheid ook wel hebben. Hopen dat ie in het begin niet teveel verliest...