Kennen jullie Ocon nog?

Gestart door Sabai, 12 mei 2019 - 19:46:10

« vorige - volgende »

Wings

Bottas is het gewoon niet. Als hij een keer aan de maat presteert staat het op de voorpagina van de krant. Ik riep een paar jaar geleden al dat ik niet begreep dat Williams hem aanhield. Toen vond ik het al vlak.

Ocon vond ik afgelopen seizoen tegenvallen. Hij heeft de stijgende lijn niet doorgetrokken. Ik ben benieuwd wat een jaar stilzitten doet met een rijder als Ocon.

Sphinx

Citaat van: Breaktest op 11 juni 2019 - 08:31:40
Na een flitsende start begint Bottas weer in zijn gebruikelijke fletsigheid te vervallen. Begin dit jaar nog riep Hamilton 'I need that point'. Daar zal ie nu wel om lachen. Naar verluid liggen de contractonderhandelingen ook weer stil. Kortom Bottas heeft een overwinning of twee nodig, en snel ook. De kansen van Ocon zijn nog niet verkeken.

In dit geval heeft hij de race al in de kwali verloren met die spin (misschien te hard gepusht?). Mercs zijn niet gebouwd om niet vooraan te rijden, dat blijkt wel weer.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

Citaat van: Wings op 29 mei 2019 - 21:33:33
Ik las ook het gerucht dat Leclerc moet vechten om zijn positie. Ik wacht geduldig af.
Idioterie van de bovenste plank, dat gerucht. Hij heeft een wisselvallig seizoen maar veel mensen onderschatten Vettel. Die versla je niet zomaar. Leclerc doet het uitstekend tot nu toe en ik geloof er geen barst van dat zijn positie onder druk staat.

Sabai

Citaat van: Wings op 11 juni 2019 - 09:18:31
Bottas is het gewoon niet. Als hij een keer aan de maat presteert staat het op de voorpagina van de krant. Ik riep een paar jaar geleden al dat ik niet begreep dat Williams hem aanhield. Toen vond ik het al vlak.

Ocon vond ik afgelopen seizoen tegenvallen. Hij heeft de stijgende lijn niet doorgetrokken. Ik ben benieuwd wat een jaar stilzitten doet met een rijder als Ocon.

In de klasses voor F1 heeft Bottas toch behoorlijk gedomineerd dacht ik. Hij kan best wel sturen het is alleen geen bijter en vechter. Hij legt zich er gauw bij neer en gaat dan voor het resultaat.

Wings

Citaat van: Sphinx op 11 juni 2019 - 10:31:06
Citaat van: Breaktest op 11 juni 2019 - 08:31:40
Na een flitsende start begint Bottas weer in zijn gebruikelijke fletsigheid te vervallen. Begin dit jaar nog riep Hamilton 'I need that point'. Daar zal ie nu wel om lachen. Naar verluid liggen de contractonderhandelingen ook weer stil. Kortom Bottas heeft een overwinning of twee nodig, en snel ook. De kansen van Ocon zijn nog niet verkeken.

In dit geval heeft hij de race al in de kwali verloren met die spin (misschien te hard gepusht?). Mercs zijn niet gebouwd om niet vooraan te rijden, dat blijkt wel weer.

Dat geldt toch voor iedere auto? Verder deed de Mercedes van Lewis het meer dan prima achter de Ferrari. Je zag geen onbalans in de Mercedes, de auto werd niet onrustig noch overmatige slijtage.