Gok de Pole [03] Grand Prix van China - Shanghai

Gestart door BMW.WilliamsF1, 07 april 2019 - 13:21:46

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1


Breaktest

Citaat van: Robbert65 op 11 april 2019 - 13:48:36
1:29.883
Ah we hebben een 1.29 in de zaal. !!!
Now we're talkin! Wie biedt er minder?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 13 april 2019 - 00:05:33
Citaat van: Robbert65 op 11 april 2019 - 13:48:36
1:29.883
Ah we hebben een 1.29 in de zaal. !!!
Now we're talkin! Wie biedt er minder?
denk dat Robbert zich alvast kan gaan opmaken voor de poedelprijs. En jij voor de 1e  :)

Mickey

Ik ben de draad wel helemaal kwijt dit seizoen.

Mickey

Geloof dat niemand echt lekker scoort hier.

Sabai

De banden zijn een stuk harder dit jaar dat is goed te zien in de tijden.

Breaktest

#21
Citaat van: Mickey op 13 april 2019 - 09:04:48
Geloof dat niemand echt lekker scoort hier.
Nou... ik mag niet klagen. Ik zit er weliswaar ook flink wat tienden vanaf, maar goed, het gaat erom jullie te verslaan, en dat gaat deze keer wel lekker, geloof ik.
Die glazen bol waarover ik het eerder over had (en me vorige keer p1 en p3 zou hebben gebracht - als ik hem maar op tijd had uitgepakt en er een beetje in had geloofd), doet het kennelijk nog steeds. :) :).
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

We zijn gedeeld 1e neem ik aan? Net als vorige race zitten we binnen een honderdste van elkaar.

C.G. de Beaufort

https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1116966480216829952

Hij begint nu te reageren als een 5-voudig winnaar van een GP en dat is ongepast, Max. Kortom, wees rechtlijnig, daar is/was'ie goed in.

Groet,

C.G. de Beaufort


Breaktest

Inderdaad. Het is niet alleen bijzonder knullig, maar om vervolgens meteen naar anderen wijzen, begint me ook een beetje de keel uit te hangen. Dat verongelijkte gezanik zal je toch echt minder snel horen van de coureurs om hem heen - incluis leeftijdsgenoot Leclerc. 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Dat is de emotie, vol adrenaline en zo. Aard van het beestje. Moeten ze kennelijk nog steeds aan werken bij hem.

Tuesday

ik zie niet in wat er mis mee is. Niet netjes van Vettel, maar gezien de tijdsdruk ook wel weer begrijpelijk. Hamilton was eigenlijk degene die de boel ophield waardoor anderen in de problemen kwamen. Maar goed, dan moeten ze maar eerder naar buiten gaan.

Breaktest

Citaat van: Tuesday op 13 april 2019 - 11:51:15
ik zie niet in wat er mis mee is. Niet netjes van Vettel, maar gezien de tijdsdruk ook wel weer begrijpelijk. Hamilton was eigenlijk degene die de boel ophield waardoor anderen in de problemen kwamen. Maar goed, dan moeten ze maar eerder naar buiten gaan.
Ja maar dat is weer hogere school racen van Hamilton - met zoveel jaar race ervaring weet ie echt wel waar ie mee bezig is. En mocht het geen vooropgezet plan zijn, dan is het wel uit (terechte) onverschilligheid wat er achteraan in het treintje gebeurt.

Een andere redeneerlijn volgend, kun je zeggen dat Gasly het probleem is. Als die meer aan Max gewaagd was, kon Red Bull haar eigen treintje vormen - per GP om en om, zoals Max ook met Ricciardo deed. Dan hoef je ook niet zo afgemeten uit de pits vertrekken. Maar gezien het klasse verschil hebben zij voorlopig geen moer aan elkaar. 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Okay, hij heeft het hersteld, zijn uitbarsting. Goed gedaan Max.

"Zo'n twee uur na de kwalificatie van de Grand Prix van China zijn de gemoederen bij Max Verstappen tot bedaren gekomen na de mislukte tweede run in Q3. "In Vettel's situatie had ik hetzelfde gedaan, maar dan kan je er evengoed nog van balen."

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/246672/verstappen-verklaart-misser-in-q3-wist-niet-hoeveel-marge-ik-had

Groet,

C.G. de Beaufort



Breaktest

Citaat van: C.G. de Beaufort op 13 april 2019 - 12:17:16
Okay, hij heeft het hersteld, zijn uitbarsting. Goed gedaan Max.

"Zo'n twee uur na de kwalificatie van de Grand Prix van China zijn de gemoederen bij Max Verstappen tot bedaren gekomen na de mislukte tweede run in Q3. "In Vettel's situatie had ik hetzelfde gedaan, maar dan kan je er evengoed nog van balen."

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/246672/verstappen-verklaart-misser-in-q3-wist-niet-hoeveel-marge-ik-had

Groet,

C.G. de Beaufort
Als dit echt zo is, is het natuurlijk een aanfluiting van F1 in zijn geheel. Men werkt zo vaak met krappe marges en dit is beslist niet de eerste keer dat een coureur zoiets overkomt. Ze hebben nota bene GPS, en zelfs het meest aftandse navigatiesysteem kan je vertellen of op tijd thuis bent voor 't eten, of niet. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze daar geen schermpje voor hebben (of kunnen maken). Ook verdacht: hij wist wel meteen te melden dat ze 't verneukt hadden. Kortom, merkwaardig verhaal.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond