GP BAHREIN 2019

Gestart door Robbert65, 27 maart 2019 - 20:51:16

« vorige - volgende »

Robbert65

Grand Prix van BAHRAIN 2019 29 - 31 maart

Lekker baantje waar goed geraced wordt en traditioneel veel kapot gaat wat dan weer tot vreemde uitslagen leidt. Ik wens jullie allemaal een tof weekend met al dat gerace op welgevallige tijdstippen.



Zondag 31 Maart: Race
17:10 - 19:10

Zaterdag 30 maart Qualifying
16:00 - 17:00

Zaterdag 30 maart Practice 3
13:00 - 14:00

Vrijdag 29 maart Practice 2
16:00 - 17:30

Vrijdag 29 maart Practice 1
12:00 - 13:30
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

hoe laat begon Ajax - PSV ook al weer? :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

1e Pole voor Leclerc. Goed bezig. Hopelijk mag ie nu van Ferrari ook de race winnen, maar ik gok op een fucked up strategie voor hem en dat Vettel alsnog wint, want zo is Ferrari wel.

Tuesday

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 maart 2019 - 18:19:19
1e Pole voor Leclerc. Goed bezig. Hopelijk mag ie nu van Ferrari ook de race winnen, maar ik gok op een fucked up strategie voor hem en dat Vettel alsnog wint, want zo is Ferrari wel.
tuurlijk mag ie winnen, maar vooralsnog heeft ie alleen pole position. Vettel en Hamilton staan achter hem en dat zijn ook geen koekenbakkers. Hij moet het morgen gewoon zelf doen en als het niet lukt moet men niet direct naar Ferrari gaan wijzen (tenzij er duidelijke aanwijzingen zijn).

Sabai

Gasly valt ook weer erg tegen . Ben benieuwd of hij de pace nog krijgt.

BMW.WilliamsF1

Nou zeg dat wel. Hij zei dat ie zijn gaspedaal niet helemaal in kon drukken ofzo. Raar verhaal. Maar hij moet wel ff beter gaan presteren, want Helmut Marko draait er zijn hand niet voor om om Kvyat weer in die auto te zetten.

Tuesday

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 maart 2019 - 19:10:04
Nou zeg dat wel. Hij zei dat ie zijn gaspedaal niet helemaal in kon drukken ofzo. Raar verhaal. Maar hij moet wel ff beter gaan presteren, want Helmut Marko draait er zijn hand niet voor om om Kvyat weer in die auto te zetten.
dat zou wel beschamend zijn... Kvyat gedegradeerd van RBR naar STR en vervolgens de F1 uitgezet. t is dat ze Verstappen nog net op tijd hebben weten te strikken, maar verder komt er nog maar weinig terecht van het ooit zo goedlopende juniorenprogramma van RBR.

Jozef

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 maart 2019 - 19:10:04Nou zeg dat wel. Hij zei dat ie zijn gaspedaal niet helemaal in kon drukken ofzo. Raar verhaal.
Volgens mij bedoelde hij met "I couldn't get the throttle down" dat hij achteraan niet de grip had om snel uit de bocht te komen. Maar het was inderdaad gewoon slecht, het verschil met Verstappen was echt te groot. Zouden ze bij RBR al denken dat ze beter Sainz in die auto hadden gezet?

Tuesday

Citaat van: Jozef op 30 maart 2019 - 21:22:35
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 maart 2019 - 19:10:04Nou zeg dat wel. Hij zei dat ie zijn gaspedaal niet helemaal in kon drukken ofzo. Raar verhaal.
Volgens mij bedoelde hij met "I couldn't get the throttle down" dat hij achteraan niet de grip had om snel uit de bocht te komen. Maar het was inderdaad gewoon slecht, het verschil met Verstappen was echt te groot. Zouden ze bij RBR al denken dat ze beter Sainz in die auto hadden gezet?
nog niet denk ik, maar misschien hebben ze die idd iets te vroeg laten gaan. Toch zou Gasly ook (veel) beter moeten kunnen dan dit, vorig jaar werd in met Toro Rosso 4e in Bahrein. Laten we die jongen nog ff de tijd geven.

Jozef

Ik denk ook wel dat Gasly beter kan, inderdaad. Wat intussen ook wel duidelijk is, is dat de teams in het middenveld collectief een inhaalbeweging hebben gemaakt ten opzichte van de top, wat ik overigens niet had verwacht. Verstappen staat ook niet mijlenver voor de rest.

Breaktest

Het lijkt me dat ze Gasly toch zeker een race of 6 in de auto laten zitten voor ze een evaluatie houden. Maar ja, wie je er ook in zet, het valt niet mee t.o. Max.
(Wellicht een Alonso voor de 2e helft van het jaar?)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Jozef

Ik denk dat Horner eerder al heeft gezegd dat Alonso er bij hem niet in komt vanwege zijn onmogelijke persoonlijkheid. Ik weet ook niet of ze wel een coureur willen die het Verstappen lastig kan maken.

Sabai

#12
Wat een anti climax deze race

Mickey


Mickey

Vettel kan het allemaal niet meer aan. Leclerc geeft 'm op z'n donder zoals ik vorig jaar al vermoedde dat zou gebeuren.