Gok de Pole [08] Grand Prix van Frankrijk - Paul Ricard

Gestart door BMW.WilliamsF1, 19 juni 2018 - 13:33:09

« vorige - volgende »

FolkertE


Arthur

1:26.500

Slechtste resultaat wordt toch geschrapt  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


Charrel

1:32.771

BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1

1:28,333

Ik weet t echt niet. Heb wel een filmpje gevonden van een F1 auto op deze baan, maar die ging helemaal niet voluit.

Charrel

Man man man, ik bleef mijn tijd aanpassen  :D

Ik heb dit keer gekeken naar de GP3 training, dan een kleine berekening gemaakt. Ik zit er totaal niet bovenop dit jaar, dus ik moet nu een inhaalslag proberen te maken.

Charrel

Ohh nee he, de eerste lap van Bottas is al een 1:36.949  :o

Mickey


BMW.WilliamsF1

1:32,5 doen ze nu na een half uurtje. Dus de 1:28 van mij moet op zich wel een paar punten opleveren :)

Robbert65

had nou maar je joker ingezet :D
Er moeten voor morgenmiddag nog 10 seconden vanaf wat mij betreft. Dat is wel heel veel.... Ik had de qualy tijden van het WEC LMP1 genomen en naar vergelijkbare circuits gekeken qua racelengte en bochtenwerk om het verschil in tijden tussen WEC en F1 te kunnen inschatten. Dat moest bijna allemaal met tijden van vorig jaar, qualy is nu 1-2 seconden sneller, dus dat heb ik ook meegerekend.  zo kwam ik op 1:22. Het kan nog, maar 10 eraf is wel extreem veel he? :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Ik had ook beter mijn 1.30.00 kunnen laten staan. Ze zullen rond die tijd uitkomen denk ik

BMW.WilliamsF1

Dat denk ik ook :)

Ze staan al in Excel. Worden drukke weken met 3 back to backs en dan ga ik zelf ook nog eens naar de GP van Hongarije :)

Sphinx

Citaat van: Robbert65 op 22 juni 2018 - 12:44:59
had nou maar je joker ingezet :D
Er moeten voor morgenmiddag nog 10 seconden vanaf wat mij betreft. Dat is wel heel veel.... Ik had de qualy tijden van het WEC LMP1 genomen en naar vergelijkbare circuits gekeken qua racelengte en bochtenwerk om het verschil in tijden tussen WEC en F1 te kunnen inschatten. Dat moest bijna allemaal met tijden van vorig jaar, qualy is nu 1-2 seconden sneller, dus dat heb ik ook meegerekend.  zo kwam ik op 1:22. Het kan nog, maar 10 eraf is wel extreem veel he? :D

Had ik ook gedaan. Een WEC auto zou zo rond de 7 seconden langzamer moeten zijn dus daar had ik idd mn tijd op gebaseerd. Nou ja, slechtste gaat er uit en ik had mn joker al succesvol gebruikt, dus we kunnen wat hebben
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 22 juni 2018 - 12:44:59
Ik had de qualy tijden van het WEC LMP1 genomen en naar vergelijkbare circuits gekeken qua racelengte en bochtenwerk om het verschil in tijden tussen WEC en F1 te kunnen inschatten.
En toch snap ik het niet helemaal. Het circuit heeft een lengte van 5,85 kilometer. Een rondje van 1:22 zou een gemiddelde snelheid van 257 kilometer per uur betekenen, bijna net zo snel als Monza en sneller dan Spa. Dan moet er toch wel een alarmlichtje branden?