grote prijs van maleisie

Gestart door robbert, 26 september 2017 - 10:24:04

« vorige - volgende »

robbert

we gaan vandaag wel zien hoe sterk de wagen van vettel wel is

Wings

Citaat van: FolkertE op 30 september 2017 - 20:10:06Maar bij Hamilton is er nog een discussie mogelijk of het aan de auto/omstandigheden of hem zelf lag.

CitaatMonaco is wat van te zeggen, maar dat was botte pech met de gele vlag.

Schitterend om te lezen dat je exact dezelfde bewoordingen gebruikt als jaren geleden om fouten van Lewis weg te poetsen / nuanceren. Het is toch steeds pech en niet helemaal zijn eigen schuld. ;) ;D

Wings

Citaat van: Jozef op 30 september 2017 - 14:15:13
Ik zou de Red Bulls willen tippen voor een 1-2 morgen.

Dat gaat niet gebeuren. Hamilton wint deze met gemak als hij na de start eerste rijdt. Ongeacht wat de analisten op de Nederlandse TV beweren.

Citaat van: Mickey op 30 september 2017 - 17:24:53
Vettel heeft het in elk geval op een cruciaal moment laten liggen, vindt de hele wereld. En ik.

Niet alleen op een cruciaal moment maar ook fouten gemaakt die voortvloeien uit zijn opvliegend karakter.

FolkertE

Citaat van: Wings op 01 oktober 2017 - 08:25:59
Citaat van: FolkertE op 30 september 2017 - 20:10:06Maar bij Hamilton is er nog een discussie mogelijk of het aan de auto/omstandigheden of hem zelf lag.

CitaatMonaco is wat van te zeggen, maar dat was botte pech met de gele vlag.

Schitterend om te lezen dat je exact dezelfde bewoordingen gebruikt als jaren geleden om fouten van Lewis weg te poetsen / nuanceren. Het is toch steeds pech en niet helemaal zijn eigen schuld. ;) ;D
Het grappige is dat jij ook nog steeds je zelfde beredeneringen en beoordelingen gebruikt als jaren geleden ;).

Of ik het zelfde doe als jaren geleden of niet, maar ik zeg nog steeds dat er discussie mogelijk is en dat de mindere resultaten ook zeker aan Hamilton hadden kunnen liggen ;)

Wings


Wings

Intussen heeft Kimi een probleem met zijn Ferrari.

FolkertE

Citaat van: Wings op 01 oktober 2017 - 08:43:24
Leuk geprobeerd. ;)
En nog gelukt ook ;)

Kimi inderdaad een probleem. Dat is echt balen, Dit was een top 3 met mijn favorieten. Had graag gezien dat ze zonder problemen gingen starten.

robbert

Citaat van: Wings op 01 oktober 2017 - 08:43:46
Intussen heeft Kimi een probleem met zijn Ferrari.

hmm iemand op een andere forum zit te zeiken dat het omdat ferrari die belachelijke tweet heeft verstuurd. Karma 2.0 Zo kunnen we natuurlijk bezig blijven é. Hamilton zal met gemak winnen

FolkertE


robbert

hupla max verstappen. Als die renaultmotor het maar volhoudt. Vettel ook niet slecht bezig. Maar zal moeten rekening houden met karma ;D ;D ;D

FolkertE


Jozef

Citaat van: Wings op 01 oktober 2017 - 08:31:13
Citaat van: Jozef op 30 september 2017 - 14:15:13
Ik zou de Red Bulls willen tippen voor een 1-2 morgen.

Dat gaat niet gebeuren. Hamilton wint deze met gemak als hij na de start eerste rijdt. Ongeacht wat de analisten op de Nederlandse TV beweren.

Nou...

Sabai

Een mooie overwinning strak gereden van Max. Wel zonde dat dit circuit niet meer terug komt.

Jozef

De stewards ondernemen geen actie in verband met de crash van Stroll en Vettel na de race (terecht natuurlijk).

Vettel zou nog wel een reprimande kunnen krijgen voor het niet terugzetten van zijn stuur, denk ik. Maar dat zal geen invloed hebben op de titelstrijd hopelijk.

Wings

Citaat van: robbert op 01 oktober 2017 - 09:09:55
Citaat van: Wings op 01 oktober 2017 - 08:43:46
Intussen heeft Kimi een probleem met zijn Ferrari.

hmm iemand op een andere forum zit te zeiken dat het omdat ferrari die belachelijke tweet heeft verstuurd. Karma 2.0 Zo kunnen we natuurlijk bezig blijven é. Hamilton zal met gemak winnen

Ik heb geen idee waar je het over hebt.
En dat laatste bleek niet zo.