grote prijs van singapore

Gestart door robbert, 15 september 2017 - 09:41:51

« vorige - volgende »

Wings

Red Bull is sterk op droog dus heeft dit niet nodig. Dus niet per se een voordeel. Wie weet komt Mercedes bovendrijven in de regen.

Het regent weer in Singapore.

Mickey

Denk ik ook Wings. Dit is mooi als je op het middenveld start. Nu alleen maar een onzekere factor.

FolkertE

Hopelijk gaan ze wel starten.
Maar coordeel voor Max en Hamilton. Ferrari is volgens mij niet sterk in de regen, kan een moeilijknweekend worden.

Maar hoe hard regend het nu?

Wings


Tuesday

wie verzint dit nou weer... kampioenschap gedaan, als Hamilton m wel uitrijdt. Een mogelijke +15 wordt -25.

Mickey


Mickey

Paar keer gezien nu. Mijns inziens 100% fout van Vettel die achterlijk scherp Max probeert te blokken. Max die iets moet opschuiven en Kimi die gelijktijdig iets naar binnen komt.

Jozef

Racing incident maar Vettel is de hoofdschuldige ja.

FolkertE

Man, dit is niet wat ik wil. Ik ga klagen.
DAMN DAMN.

Schuldige? Kimi of MIsschien Vettel.

Pancake Shield

Race-incident in eerste instantie, maar als je iemand moet aanwijzen? Schuldige lijkt mij Vettel. Die stuurt wat richting Verstappen, waardoor de Nederlander richting Raikkonen moet sturen, die hij raakt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

gaan mensen hier serieus Vettel de schuld van geven?

Jozef

Citaat van: FolkertE op 17 september 2017 - 14:21:29
Man, dit is niet wat ik wil. Ik ga klagen.
DAMN DAMN.

Schuldige? Kimi of MIsschien Vettel.
Kimi kon hier echt helemaal niks aan doen, hij is de minst schuldige van allemaal. Hij reed helemaal aan de binnenkant. Vettel stuurt naar binnen en veroorzaakt daarmee de aanrijding, al denk ik eerlijk gezegd dat hij voldoende ruimte open hield voor twee wagens. Verstappen week meer uit naar links dan strikt nodig was. Daarom denk ik dat Vettel zonder straf kan en mag wegkomen.

Mickey

Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 14:33:20
gaan mensen hier serieus Vettel de schuld van geven?

Race incident. Maar wel ontstaan door het snijden van Vettel. Ja hoor. Zonder enige twijfel,.

Jozef

Waarom slaagt Red Bull erin om Ricciardo meteen te laten pitten tijdens de SC, maar Renault en McLaren niet? Wéér een strategische blunder die McLaren op de rekening van Vandoorne schrijft. ::)

Tuesday

Citaat van: Jozef op 17 september 2017 - 14:37:23
Citaat van: FolkertE op 17 september 2017 - 14:21:29
Man, dit is niet wat ik wil. Ik ga klagen.
DAMN DAMN.

Schuldige? Kimi of MIsschien Vettel.
Kimi kon hier echt helemaal niks aan doen, hij is de minst schuldige van allemaal. Hij reed helemaal aan de binnenkant. Vettel stuurt naar binnen en veroorzaakt daarmee de aanrijding, al denk ik eerlijk gezegd dat hij voldoende ruimte open hield voor twee wagens. Verstappen week meer uit naar links dan strikt nodig was. Daarom denk ik dat Vettel zonder straf kan en mag wegkomen.
hij zat zelfs volledig voor Verstappen. Zonder straf wegkomen zit er niet meer in, dit kost m misschien wel 40 punten. Maar toch aardig van je.