Formula 1 Gran Premio Heineken d'Italia

Gestart door Mickey, 31 augustus 2017 - 07:43:39

« vorige - volgende »

Wings

Die Mercedes ligt echt als een postzegel op de weg!

Wings

Ferrari en Alonso al op de inters. Max nu ook.

Wings


Matthijs

En nu niet meer klagen over regen robbert  ;)

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 02 september 2017 - 17:40:39
En nu niet meer klagen over regen robbert  ;)
Stroll op de front row! Moet niet gekker worden. En waar waren Vettel en Bottas in Q3? Wat ongelofelijk slecht. Petje af voor de top 5.

robbert

Citaat van: Matthijs op 02 september 2017 - 17:40:39
En nu niet meer klagen over regen robbert  ;)

idd, maar jammer dat het dan 2uur moet duren eer men de baan vrijgeeft. Echt jammer >:(

Jozef

Uiteindelijk wel een geweldige kwalificatie gezien. Tijdens de regenpauze gewoon tv aan laten staan en wat anders gaan doen, en dan hoor je wel wanneer ze er weer aan beginnen. Het zal me worst wezen dat uitstel. (al zal dat wel anders liggen voor wie al andere plannen had voor de middag)

Buitenaardse ronde van Hamilton toch wel. Al zal de Mercedes ook geen verkeerde auto zijn om mee te rijden in de gietende regen, in tegenstelling tot de Ferrari zo te zien. Toen het in Q2 niet al te nat was, zaten ze er niet veraf, maar in de supernatte Q3 liep het voor geen meter. Hebben zij geluk dat Red Bull niet echt meedoet dit weekend, met hun gridstraffen. Bij Red Bull slaan ze zichzelf misschien wel voor de kop.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 02 september 2017 - 19:49:44
Uiteindelijk wel een geweldige kwalificatie gezien. Tijdens de regenpauze gewoon tv aan laten staan en wat anders gaan doen, en dan hoor je wel wanneer ze er weer aan beginnen. Het zal me worst wezen dat uitstel. (al zal dat wel anders liggen voor wie al andere plannen had voor de middag)

Buitenaardse ronde van Hamilton toch wel. Al zal de Mercedes ook geen verkeerde auto zijn om mee te rijden in de gietende regen, in tegenstelling tot de Ferrari zo te zien. Toen het in Q2 niet al te nat was, zaten ze er niet veraf, maar in de supernatte Q3 liep het voor geen meter. Hebben zij geluk dat Red Bull niet echt meedoet dit weekend, met hun gridstraffen. Bij Red Bull slaan ze zichzelf misschien wel voor de kop.
ik geloof niet dat het buitenaards was. Wel een hele goeie natuurlijk.

Mickey

De motor van Mercedes is buitenaards. En Max Verstappen. Die ook. Werkelijk niet normaal.

Monza blijft ook in de regen een hogesnelheidscircuit. Waar de gelijkheid door regen maar beperkt is. Zeer zeer knap wat Max daar laar zien.

Stroll ook verrassend trouwens, goed hoor.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 02 september 2017 - 20:06:07
De motor van Mercedes is buitenaards. En Max Verstappen. Die ook. Werkelijk niet normaal.

Monza blijft ook in de regen een hogesnelheidscircuit. Waar de gelijkheid door regen maar beperkt is. Zeer zeer knap wat Max daar laar zien.

Stroll ook verrassend trouwens, goed hoor.
de tijden dat regen de grote equalizer was zijn allang voorbij, als die er al ooit geweest zijn. Max was vandaag gewoon goed, net voor Ricciardo, dus ook in dat geval lijkt buitenaards mij overdreven. Zoals gezegd, de hele top 5 + Vandoorne verdiend een pluim vandaag.

Mickey

Je kan het enthousiasme natuurlijk kapotrelativeren, maar laten we focussen op consensus. De grote jongens komen hier wel bovendrijven ja.

Matthijs

Citaat van: Mickey op 02 september 2017 - 20:06:07
De motor van Mercedes is buitenaards. En Max Verstappen. Die ook. Werkelijk niet normaal.

Monza blijft ook in de regen een hogesnelheidscircuit. Waar de gelijkheid door regen maar beperkt is. Zeer zeer knap wat Max daar laar zien.

Stroll ook verrassend trouwens, goed hoor.

Als Verstappen buitenaards is dan heeft Ricciardo het ook heel goed gedaan.

En regen is niet the great equalizer, pertinente onzin dat dat steeds geroepen wordt. Hoe de auto aanvoelt is in de regen superbelangrijk, kijk maar eens naar Sauber en Haas. Wel zijn andere dingen belangrijk in de regen, waardoor andere coureurs en teams naar voren kunnen komen.

robbert

Citaat van: Mickey op 02 september 2017 - 20:06:07
De motor van Mercedes is buitenaards. En Max Verstappen. Die ook. Werkelijk niet normaal.

Monza blijft ook in de regen een hogesnelheidscircuit. Waar de gelijkheid door regen maar beperkt is. Zeer zeer knap wat Max daar laar zien.

Stroll ook verrassend trouwens, goed hoor.

ja je kon zien dat monza idd een hogesnelheidscircuit blijft. Redbull kon eindelijk hun ware snelheid tonen omdat ze eens geen problemen hadden. Moesten ze dat heel het seizoen gedaan hebben, dan ging hamilton al lang de leiding gehad hebben in het kampioenschap omdat redbull punten zou afpakken van ferrari.

Jozef

Citaat van: Mickey op 02 september 2017 - 20:06:07
De motor van Mercedes is buitenaards. En Max Verstappen. Die ook. Werkelijk niet normaal.

Dan moet je me toch eens uitleggen waarom Verstappen, 0.140 seconde sneller dan zijn teamgenoot, "buitenaards en niet normaal" is terwijl dat blijkbaar voor Hamilton, 1.150 seconde voor al de rest, niet zou gelden.

1.150 seconden voor al de rest, hoe lang is het geleden dat we zoiets gezien hebben?

Je kunt er zoveel kanttekeningen bij plaatsen als je wil, hij doet het toch maar. Senna deed zulke dingen ook en daar wordt 25 jaar later nog over gesproken.

Sabai

#59
Ondanks dat ik Hamilton een eikel vind kan ook ik niet ontkennen dat dit rondje buitengewoon goed was en niet te danken aan de motor. Hij is net als verstappen een uitmuntende regen rijder.

Waar ik ook van baal is dat hij waarschijnlijk alle records van Schumacher aan puin gaat rijden  :-[