Gok de Pole - Eindstand 2016

Gestart door BMW.WilliamsF1, 05 december 2016 - 21:09:25

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2016 - Eindstand & Statistieken

Het Gok de Pole seizoen zit er weer op. Na 21 kwalificaties is er een winnaar.

Gok de Pole 2016 is gewonnen door:

Matthijs

Gefeliciteerd met onderstaande beker!



Het langste seizoen in de geschiedenis van de Formule 1 zit er op. Na 21 races wist Nico Rosberg zijn eerste wereldkampioenschap te pakken. Afgelopen vrijdag verraste hij de hele wereld om zijn afscheid aan te kondigen. Mercedes is nu hard op zoek naar een nieuwe teamgenoot voor Lewis Hamilton. Het seizoen van Max Verstappen was ook erg succesvol. Hij stapte over van Toro Rosso naar Red Bull en wist in Spanje meteen te winnen. Hij werd uiteindelijk 5e in de stand van het WK. Gok de Pole was ook een spannend seizoen. Matthijs wist te winnen, maar de top zat aardig dichtbij elkaar.

De volledige uitslag is te vinden op de website, klik hier om naar de site te gaan.

Hall of Fame:

2016 - Matthijs
2015 - BMW.WilliamsF1

Statistieken Gok de Pole 2016:

Aantal deelnemers - 24

Aantal overwinningen

4 = Tuesday
3 = Matthijs
2 = C.G. de Beaufort
2 = Sphinx
2 = janke
2 = FolkertE
2 = Mickey
1 = BMW.WilliamsF1
1 = JS JTD
1 = Arthur
1 = Jehoentelaar
1 = lieven


Winnaars per race

Australië = janke
Bahrein = Mickey
China = C.G. de Beaufort
Rusland = janke
Spanje = JS JTD
Monaco = Matthijs
Canada = FolkertE
Europa = Matthijs
Oostenrijk = Arthur
Engeland = Jehoentelaar
Hongarije = Mickey
Duitsland = Tuesday
België = Sphinx
Italië = Tuesday
Singapore = Tuesday
Maleisië = Matthijs
Japan = FolkertE
Amerika = BMW.WilliamsF1
Maxico = Sphinx
Brazilië = C.G. de Beaufort
Abu Dhabi = lieven, Tuesday


Ik wil iedereen weer bedanken voor het meedoen en natuurlijk komt Gok de Pole in 2017 weer terug! See you all next year! 8)

Arthur

Ik vond het erg leuk! Jammer dat ik later ingestapt ben, maar dat gaat me niet weer gebeuren. Nu mee doen voor de top 10  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Bedankt! En ook dank voor de organisatie, ik vond het erg leuk.

Mickey


Matthijs

#4
Citaat van: Arthur op 06 december 2016 - 00:12:46
Ik vond het erg leuk! Jammer dat ik later ingestapt ben, maar dat gaat me niet weer gebeuren. Nu mee doen voor de top 10  8)

Als we kijken naar het gemiddeld aantal punten per race dan was je maar liefst 6e geworden!

1   Jozef        416
2   Matthijs   409
3   BMW        405
4   Sabai        385
5   Mickey      382
6   Arthur      381
7   Charrel      379
8   Franky R.  377
9   Beaufort    377
10 Tessa         377

Jozef

Ha, dat streelt m'n ego. Ik heb zeker maar één race meegedaan? ;D

Matthijs

Toch nog 5 Jozef. Maar dat niveau had je natuurlijk nooooooit 21 races volgehouden.

Arthur

Citaat van: Matthijs op 06 december 2016 - 10:29:15
Citaat van: Arthur op 06 december 2016 - 00:12:46
Ik vond het erg leuk! Jammer dat ik later ingestapt ben, maar dat gaat me niet weer gebeuren. Nu mee doen voor de top 10  8)

Als we kijken naar het gemiddeld aantal punten per race dan was je maar liefst 6e geworden!

1   Jozef        416
2   Matthijs   409
3   BMW        405
4   Sabai        385
5   Mickey      382
6   Arthur      381
7   Charrel      379
8   Franky R.  377
9   Beaufort    377
10 Tessa         377

Kijk, dat zie ik dan weer graag, gewogen eindstand. Moet ik de doelstelling bijstellen naar de Top 3  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

De spellen Gok de Top en Gok de Pole hebben wat mij betreft een flink deel van de voorpret verzorgd bij iedere grand prix. Verder heb ik geleerd, dat als je een beetje leuk hoog wilt eindigen je risico en afwijkende voorspellingen beter vermijden kunt :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Citaat van: Matthijs op 06 december 2016 - 11:22:56
Toch nog 5 Jozef. Maar dat niveau had je natuurlijk nooooooit 21 races volgehouden.

Sowieso, er zijn een aantal races geweest waarin bijna niet gescoord werd (nieuwe circuits, raar weer, ...) waar ik niet aan meegedaan heb denk ik. Daar gaat je gemiddelde score dan.

Mickey

Volgend jaar wordt het zeker de eerste races spannend en vooral gokken. Drie, vier, vijf seconden sneller? Wie zal het zeggen?

lieven

het was idd leuk!
Merci voor dit te organiseren!

Robbert65

Citaat van: Mickey op 06 december 2016 - 14:13:44
Volgend jaar wordt het zeker de eerste races spannend en vooral gokken. Drie, vier, vijf seconden sneller? Wie zal het zeggen?

Precies, Australië en ook de andere voorjaarsraces worden een opgave. Strategisch niet zo zeer, maar wel qua juistheid van de voorspellingen. Voor de eerste races in het nieuwe seizoen heb ik mijn tactiek al bepaald: Rekken en d'r bij blijven... :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Wintertest op Barcelona zal ook een goede indicatie geven.  ;)

Matthijs