Rosberg stopt!!!

Gestart door Robbert65, 02 december 2016 - 14:46:06

« vorige - volgende »

Wings

http://grandepremio.uol.com.br/f1/noticias/massa-assina-acordo-com-williams-para-2017-e-abdica-da-aposentadoria-por-causa-de-efeito-rosberg

Mijn Portugees is niet zo heel best maar 'Massa assina acordo com Williams para 2017' lijkt mij vrij helder. Als iemand een goede vertaling kan geven lees ik het graag. Ik zal 'm eens door de google-translater halen.

Tuesday


Wings


Jehoentelaar

Citaat van: Tuesday op 20 december 2016 - 19:17:29
autosport.com meldt het nu ook. Ik gok dat Bottas dan naar Manor of Sauber vertrekt.

Iets gemist?

Jozef

Hij bedoelt natuurlijk Wehrlein. ;)

Tuesday

Citaat van: Jozef op 20 december 2016 - 20:02:58
Hij bedoelt natuurlijk Wehrlein. ;)
of Mercedes. Het was iig een (te) flauw grapje. Maar goed, om dan maar op het echte 'nieuws' in te gaan; op zich is het wel te begrijpen dat Williams dit doet, maar het is toch ook wel treurig dat iemand als Massa uit zn pensioen moet worden gehaald. We hebben het zo vaak over doorstroming gehad en Massa wordt daarbij al jaren genoemd; nu was ie eindelijk gestopt, heeft uitgebreid afscheid genomen en nu komt ie gewoon nog weer terug. Maar goed, Williams geeft daarnaast ook een jonkie van 18 de kans, dus we moeten ze maar het voordeel van de twijfel geven in dit geval.