GP Abu Dhabi: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 27 november 2016 - 21:05:13

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race?

10
1 (5.6%)
9
0 (0%)
8
8 (44.4%)
7
5 (27.8%)
6
2 (11.1%)
5
0 (0%)
4
1 (5.6%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

gloudiesaurus

Zegt u het maar!

Ik ga voor een 6,5 en rond het af naar een 7.
Het middenstuk was enorm saai, laatste ronden werden nog even spannend met Hamilton die de boel op hield en Vettel die naar voren kwam.
Maar een superrace was het niet!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Ik zeg een 4. We hebben weliswaar een soort van schijnspanning gezien de laatste paar races en dat was voor het zicht mooi, maar zelfs met de inhaalacties van Verstappen en Rosberg was het toch echt een slechte race en het aangluren niet waard. Met zo weinig mogelijkheden om in te halen en de kracht van de Mercedes-krachtbron e.d. tsja....
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Ik ben verbaasd over de lage cijfers. Ikzelf heb wel enorm genoten. Het WK was spannend tot de laatste bocht. Prima gevechten gezien, leuke inhaalrace en spannend einde. Een dikke vette 8!

Matthijs

Citaat van: Pancake Shield op 27 november 2016 - 21:11:33
Ik zeg een 4. We hebben weliswaar een soort van schijnspanning gezien de laatste paar races en dat was voor het zicht mooi, maar zelfs met de inhaalacties van Verstappen en Rosberg was het toch echt een slechte race en het aangluren niet waard. Met zo weinig mogelijkheden om in te halen en de kracht van de Mercedes-krachtbron e.d. tsja....
Een race is toch niet alleen leuk vanwege inhaalacties? Soms is tactiek ook spannend, vind ik dan. En die schijnspanning was weldegelijk echt want Rosberg had het net zo goed niet kunnen halen.

Jehoentelaar

7. Was prima om naar te kijken. Abu Dhabi levert niet meer dan dit.

Tuesday

8, ik vond het juist wel erg spannend. Verder natuurlijk een erg vreemde race met niet al te veel actie.

Arthur

Ik doe een 6. Anticlimax maar dat was te verwachten. Opgeklopte spanning van een ontknoping die vooraf al grotendeels vaststond. Ik hoopte op vuurwerk maar dat kwam natuurlijk niet. Hamilton kon winnen maar Rosberg kwam eigenlijk nooit in de problemen. Te sterke auto's die het compleet onder controle konden houden.

Maar goed, Rosberg verdiend kampioen!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

C.G. de Beaufort

Een 7,5 afgerond een 7.  Het was een leuke race, vooral aan het einde.

Groet,

C.G. de Beaufort

Fietser

Een 7,5 afgerond naar 8. Niet al te veel acties, maar de spanning was om te snijden, tot aan de finish. Een WK-finale zeker waardig.

Robbert65

8. Mooie race, spannende tactische finale, met gedoe vanaf de Mercedesmuur, waarom hartelijk gelachen ook en dankzij de spin van Verstappen en de daarop volgende inhaalrace ook een leuk begin en middenstuk van de race. Strategisch interessant wat Red Bull deed, ook heel interessant wat Vettel deed, dat had zelfs een flink positief effect, Vettel was supersnel in het laatste deel van de race tot in de laatste rondjes.

Nee, goeie race, vette 8.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings


Sabai

Een 6. Vond het wel een beetje spannend op het eind. Maar dat was omdat het een wk titel betrof.  Anders was het een hele saaie race geweest.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Wings op 28 november 2016 - 17:38:43
Citaat van: C.G. de Beaufort op 27 november 2016 - 23:44:44
Een 7,5 afgerond een 7. 

Wiskunde was niet je sterkste vak? ;) :P

Nou, nee hoor, hogere wiskunde was mijn favoriet. Maar goed, dit is slecht een rekenkundig feitje. Volgens mij is 7,5  het middelste en kan je dus er alle kanten mee op. Hetzelfde als je b.v. een 7,5 krijgt op school, dan is dit ruim voldoende en 7,6 is het goed... tis maar hoe er tegen aan kijkt.

Groet,

C.G. de Beaufort


Van Wijk

Een acht vanwege de taktische waarde.
Als dit een openings wedstrijd was geweest , een magere 6.