Ronde 21: Abu Dhabi Grand Prix, Yas Marina Circuit, Yas Island

Gestart door Tessa, 22 november 2016 - 08:59:47

« vorige - volgende »

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings


Tuesday

het is mij deze keer eigenlijk helemaal niet opgevallen dat het donker werd. Spannende race dus ;)

Matthijs

Deze race is een samenvatting van Verstappens seizoen. Een fout doordat hij geen plek wil opgeven en daarna een ijzersterke race.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 27 november 2016 - 21:22:23
Deze race is een samenvatting van Verstappens seizoen. Een fout doordat hij geen plek wil opgeven en daarna een ijzersterke race.

Nah zoveel fouten heeft Max dit jaar niet gemaakt vind ik.
Alleen Monaco was niet goed dit jaar. Verstappen heeft het seizoen kleur gegeven.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Ik wil ook niet aangeven dat Verstappen veel fouten maakt want dat is inderdaad niet zo. Maar soms moet hij accepteren dat hij een plek verloren heeft bij de start. Dat was in Spa en nu ook weer. En volgens mij nog een race maar die weet ik niet meer.

Tuesday

Afgelopen 4 races toch elke race een fout. En gisteren in kwali ook. Maar goed, dat mag dit jaar ook nog, dat was ook deels de bedoeling van de swap met Kvyat. Ik denk dat ie volgend jaar Ricciardo prima kan hebben en als de auto mee werkt dan zou ie zo maar voor de titel kunnen gaan.

Arthur

Verstappen kon die 3e plek nooit houden. Volwassen opgegeven dus en complimenten daar voor. Weer geleerd zeg ik  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

26 maart 2017.

Ik ben nu al aan het aftellen.

Nog 4 maanden minus 2 dagen.

Matthijs

Citaat van: Jozef op 28 november 2016 - 23:10:55
26 maart 2017.

Ik ben nu al aan het aftellen.

Nog 4 maanden minus 2 dagen.
Maar eerst nog een zeer interessant voorseizoen met launches en wintertests!

Jozef


Wings

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/347852/wolff-heeft-spijt-van-abu-dhabi-verkeerde-communicatie/

Belachelijk! Hoe had Wolff het dan moeten aanpakken? Onbegrijpelijk dat een dagsucces boven een wereldkampioenschap wordt getild door Mercedes. Overigens vraag ik mij af of Hamilton er relaxt mee is.