GP Mexico: man van de wedstrijd?

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2016 - 22:41:26

« vorige - volgende »

GP Mexico: man van de wedstrijd?

Hamilton
3 (14.3%)
Rosberg
1 (4.8%)
Vettel
3 (14.3%)
Ricciardo
4 (19%)
Verstappen
8 (38.1%)
Anders
2 (9.5%)

Totaal aantal stemmen: 21

Tuesday

Citaat van: Wings op 01 november 2016 - 18:22:25
Heel logisch. Tenzij jij van mening bent dat de verdedigingsactie van Max binnen het reglementair kader is uitgevoerd. Dan heb je een punt natuurlijk. Alleen ben ik van mening dat Max dat niet heeft gedaan en zijn positie onrechtmatig heeft behouden. Dus ja als derde over de streep in de wetenschap dat hem een tijdstraf boven het hoofd hing. En vanuit dat perspectief heeft hij prima geacteerd.
maar zonder die fout had ie toch nooit een tijdstraf gehad en had ie P3 toch gewoon kunnen behouden?

Wings

Dat zeg ik toch ook? Begrijpelijk en terecht als je het Max wel aanrekent.

Tessa

Direct na de wedstrijd en de dag na de wedstrijd had ik andere namen in m'n hoofd, maar ik stem nu toch voor Verstappen...wegens entertainment waarde zonder in allerhande "fucks" te vervallen, lol.

Arthur

Deze vind ik lastig. Echte uitschieters waren er niet, Max bracht wel vuurwerk maar maakte op het eind toch echt wel een fout [wat het vuurwerk tot stand bracht] dus of dat hem tot man van de wedstrijd maakte? Zeker, het was vermakelijk om naar het te kijken. Ricciardo had wel een mooie inhaalrace en ook Vettel had een prima race maar zat [te] lang vast achter Massa. Kijk je naar het mindere materiaal dan vond ik Ericsson inderdaad ook een kandidaat. Hamilton prima maar ook niet foutloos en Rosberg had ook een momentje. Ik zeg uiteindelijk niemand deze keer.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Ik zag net nog een fan filmpje van de start, Ericsson moest na het incident in bocht 3 idd van heel ver komen, met een beschadigde auto. Dan is P11 uiteindelijk idd wel heel knap. Ik had mijn stem eerder al aan Vettel gegeven, maar de zaken zijn wat veranderd, dus bij deze verander ik dat in Ericsson.