GP Mexico: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2016 - 22:42:35

« vorige - volgende »

GP Mexico: cijfer voor de race?

10
1 (5%)
9
0 (0%)
8
7 (35%)
7
5 (25%)
6
4 (20%)
5
3 (15%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Fietser

Citaat van: Matthijs op 01 november 2016 - 09:55:08
Citaat van: Fietser op 01 november 2016 - 09:20:56
Heb van het begin tot het einde genoten! Bijvoorbeeld van de rondenlange strijd tussen Perez die voor eigen publiek maar niet langs Massa kwam.

Citaat van: Jozef op 31 oktober 2016 - 13:00:03
In het midden gebeurde er heel lang echt niks, dus was het echt saai.

Ik pak even selectief twee quotes uit jullie verhaal, dus excuses voor een eenzijdig beeld. Maar ik vond dit twee treffende quotes die een totaal verschillende beleving van het midden van de race weergeven. Door de ijle lucht werkte DRS amper, waardoor PĂ©rez niet voorbij Massa kwam. Is dat een spannende strijd of is dat saai? Neutrale vraag.

Ik ben niet zo van de techniek en natuurkunde. Maar ik zag gewoon 2 rijders die rondenlang streden: de ene verdedigde stug, de andere zette druk. Op zich kan ik daar al van genieten. Het hoe of wat interesseert me minder. Overigens kwam Perez er eventjes wel voorbij, maar schoot daardoor under breaking te ver door waardoor Massa hem weer voorbij stak. Mooi en elegant gedaan van de beide heren!
Kortom: ik vond het spannend en (dus) niet saai. Wel moet ik vermelden dat ik F1 de laatste decennia sowieso zelden echt saai vind. Wellicht komt dat doordat ik races in de jaren sixties, seventies en eighties zag (deels in zwartwit) en die waren bepaald slaapverwekkend vergeleken bij het spektakel dat de (thuis)kijkers nu wordt geboden. Ik klaag daardoor zelden over het wedstrijdbeeld. (Tja, ouder zijn/worden heeft soms ook voordelen.)

Arthur

Ik ben [ten opzichte van Austin] royaal, een 5. Niet dat het zo heel veel beter was, tussen kop en staart vond ik het weer ronduit saai, maar het einde bracht toch weer wat vuurwerk maar niet genoeg om een voldoende te scoren.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tessa

Ik heb er een 8 van gemaakt, want ik heb genoten, wat een soap serie joh...