Formule 1 2.0? Breekt er een nieuwe tijd aan?

Gestart door Robbert65, 01 november 2016 - 12:01:39

« vorige - volgende »

Arthur

En dan maken ze [bij uitzondering] weer eens gebruik van hun vetorecht...  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Nee, dan dreigen ze er een beetje mee om uit de F1 te stappen. Ik denk dat dat dreigement echter minder en minder serieus te nemen valt. De F1 als merk is de laatste 10 jaar alleen maar sterker en sterker geworden, en Ferrari werd alweer een eeuwigheid geen kampioen meer. Ik heb ook de indruk, maar daar heb ik geen bewijs voor, dat Ferrari-fans nu een kleiner percentage van de totale fans uitmaken dan 10 jaar terug.

Ferrari heeft de F1 nog altijd hard nodig, maar de F1 heeft Ferrari niet meer zo nodig als vroeger. Dus die bevoordeling door de FOM gaat toch afbrokkelen, denk ik.

Robbert65

In ieder geval worden het andere onderhandelingen nu Ecclestone die niet meer voeren zal... Dat is denk ik niet in het voordeel van Ferrari en Williams en McLaren, wel in het voordeel van RBR en Renault, Force India etc...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel