Gok de Pole [19] Grand Prix van Mexico - Mexico City

Gestart door BMW.WilliamsF1, 25 oktober 2016 - 10:59:46

« vorige - volgende »

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

vecht het maar lekker uit samen, als jullie maar van P9 afblijven.

Tuesday

trouwens, wordt het niet tijd voor een nieuwe redactie? P10 en P11 ??  :o  ;) of zijn jullie ergens anders goed in ?

Sphinx

 ;) Slecht gegokt op de verkeerde momenten. Zoals in een vorige post al is geroepen, iedere keer dat je een snelle tijd verwacht komt er een langzaam frutrondje, en als ze eens vollegaas geven, dan zit ik zelf niet op te letten. Maar één ding heb ik wel geleerd, in 2016 gok beter een paar tienden langzamer dan wat je als eerste binnenvalt, dan zit je er nl. dichterbij. Volgend jaar waarschijnlijk een verouderde speltip  :D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

ik heb 1x op droog gegokt en toen was t nat
en een keer andersom
dodelijk...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

ha ha, ja, herkenbaar. Beginnersfouten ;) Wie is er eigenlijk de beste rookie?

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

#40
Nouja, ik heb tot aan dit jaar niet meegedaan aan Gok de Pole dus dat maakt mij volgens mij een rookie!

Edit, ik zie op de website dat een Matthijs in 2014 aan drie races heeft meegedaan. Ik kan het me niet herinneren maar volgens mij is er geen andere Matthijs op deze site.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

2014 was idd de pilot van GdP op dit forum. Kijken of jullie t een beetje leuk vonden enz...

Heb dat toen idd voor de 3 laatste races gedaan en 2015 was het 1e volledige seizoen. Daar heeft Matthijs dan weer niet aan mee gedaan? Hoe kan dat dan? :)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Ik ben pas later ingestapt en dan is de achterstand al bijna onoverbrugbaar [geen excuus overigens voor de huidige ranking]. Maar blijft grappig dit  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel