Ronde 17: Formula 1 Japanese Grand Prix, Suzuka International Racing Course

Gestart door Tessa, 03 oktober 2016 - 19:19:05

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 09 oktober 2016 - 13:45:19
Citaat van: Tuesday op 09 oktober 2016 - 13:32:50
het was ook wel letterlijk en figuurlijk een kansloze actie. Lewis zet zn eigen team ook mooi ff voor paal op twitter, maar hij heeft wel gelijk.
Vind het wel een mooie tweet en laat wel zien dat hij niet wilt zeuren en op deze manier een extra plek wilt winnen.
in the heat of the moment beklaagde hij zich wel, maar dat doet iedereen, daar heb ik nooit zoveel moeite mee. Als de stewards er dan vervolgens niks mee doen dan moet daarmee ook gewoon de kous af zijn.

Mickey

Over (be)klagen gesproken, zullen we het nog eens over Vettel hebben? Manmanman.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 09 oktober 2016 - 14:05:36
Over (be)klagen gesproken, zullen we het nog eens over Vettel hebben? Manmanman.
toch is Vettel achteraf ook geen klager. In the heat of the moment hoort dat erbij en dan is die radio ook gewoon een uitlaatklep. Verstappen doet dat ook, Hamilton ook, wie niet? En wij klagen ook een hoop ;)

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 09 oktober 2016 - 14:21:12
Citaat van: Mickey op 09 oktober 2016 - 14:05:36
Over (be)klagen gesproken, zullen we het nog eens over Vettel hebben? Manmanman.
toch is Vettel achteraf ook geen klager. In the heat of the moment hoort dat erbij en dan is die radio ook gewoon een uitlaatklep. Verstappen doet dat ook, Hamilton ook, wie niet? En wij klagen ook een hoop ;)
Eens, al moet ik wel zeggen dat Vettel het erg snel doet de laatste tijd en soms ook nog onterecht. En natuurlijk is het in the heat of the moment, maar ik krijg een gevoel dat Vettel ook niet lekker in zijn vel zit meer bij Ferrari. Ligt ook zwaar onder vuur bij de Italiaanse media en nu ook Arriverbene heeft geroepen dat Vettel volgend jaar zijn contract moet verdienen, kan ik me voorstellen dat hij even de weg kwijt is.

Wings

Citaat van: Mickey op 09 oktober 2016 - 14:05:36
Over (be)klagen gesproken, zullen we het nog eens over Vettel hebben? Manmanman.

Doorgaan krijg ik jeuk van het geklaag van Seb Vettel maar dit keer had hij wel een punt hoor. Bovendien was hij niet de enige die dezelfde klacht ventileerde. Dus de schijn hebben de heren mee dit keer.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 09 oktober 2016 - 16:55:15
Citaat van: Tuesday op 09 oktober 2016 - 14:21:12
Citaat van: Mickey op 09 oktober 2016 - 14:05:36
Over (be)klagen gesproken, zullen we het nog eens over Vettel hebben? Manmanman.
toch is Vettel achteraf ook geen klager. In the heat of the moment hoort dat erbij en dan is die radio ook gewoon een uitlaatklep. Verstappen doet dat ook, Hamilton ook, wie niet? En wij klagen ook een hoop ;)
Eens, al moet ik wel zeggen dat Vettel het erg snel doet de laatste tijd en soms ook nog onterecht. En natuurlijk is het in the heat of the moment, maar ik krijg een gevoel dat Vettel ook niet lekker in zijn vel zit meer bij Ferrari. Ligt ook zwaar onder vuur bij de Italiaanse media en nu ook Arriverbene heeft geroepen dat Vettel volgend jaar zijn contract moet verdienen, kan ik me voorstellen dat hij even de weg kwijt is.
Verstappen klaagde vandaag ook een aantal malen over de achterblijvers/blauwe vlaggen en noemde het op de radio een 'joke'. Die jongens zijn in een duel en als er je dan net op een verkeerd moment verkeer krijgt is dat gewoon frustrerend. Ik weet dat er tegenwoordig altijd van alles bij wordt gehaald, maar daar zijn die gasten op dat moment echt niet mee bezig.

Wings

Citaat van: Fietser op 09 oktober 2016 - 10:58:07
Ofschoon de strijd nog lang niet is gestreden, zette Rosberg op Suzuka een belangrijke stap richting kampioenschap. Ik begin dat eerlijk gezegd ook steeds meer toe te juichen. Hamilton is misschien nog steeds wel de meest begaafde/snelle van de twee, maar met diens persoonlijkheid - sterrengedrag, snel verontwaardigd, verveeld met mobieltjes en andere gadgets spelend - heb ik het helemaal gehad. Een onaangename 3-voudig wereldkampioen, en ik hoop dan ook vurig dat het daarbij blijft.

Daarom vind ik Lewis ook niet de meest complete rijder van het stel. Lijkt wel alsof hij nog steeds moeite heeft om hoofdzaken van bijzaken te scheiden. Al die negatieve energie eerder dit weekend trekt toch op niks? Iemand die zich 100% focust op het binnenhalen van een kampioenschap moet niet bezig zijn met dat soort onzin.

Tuesday

Citaat van: Wings op 09 oktober 2016 - 17:25:12
Citaat van: Fietser op 09 oktober 2016 - 10:58:07
Ofschoon de strijd nog lang niet is gestreden, zette Rosberg op Suzuka een belangrijke stap richting kampioenschap. Ik begin dat eerlijk gezegd ook steeds meer toe te juichen. Hamilton is misschien nog steeds wel de meest begaafde/snelle van de twee, maar met diens persoonlijkheid - sterrengedrag, snel verontwaardigd, verveeld met mobieltjes en andere gadgets spelend - heb ik het helemaal gehad. Een onaangename 3-voudig wereldkampioen, en ik hoop dan ook vurig dat het daarbij blijft.

Daarom vind ik Lewis ook niet de meest complete rijder van het stel. Lijkt wel alsof hij nog steeds moeite heeft om hoofdzaken van bijzaken te scheiden. Al die negatieve energie eerder dit weekend trekt toch op niks? Iemand die zich 100% focust op het binnenhalen van een kampioenschap moet niet bezig zijn met dat soort onzin.
afgezien van het feit of jouw theorie uberhaupt klopt; wie is er dan wel compleet?

Wings

Welke theorie? Ik projecteer een zienswijze. Verder vind ik Alonso de meest complete rijder die vrij constant presteert. En Max wordt dat.

Franky R.

Citaat van: Fietser op 09 oktober 2016 - 10:58:07
Ofschoon de strijd nog lang niet is gestreden, zette Rosberg op Suzuka een belangrijke stap richting kampioenschap. Ik begin dat eerlijk gezegd ook steeds meer toe te juichen. Hamilton is misschien nog steeds wel de meest begaafde/snelle van de twee, maar met diens persoonlijkheid - sterrengedrag, snel verontwaardigd, verveeld met mobieltjes en andere gadgets spelend - heb ik het helemaal gehad. Een onaangename 3-voudig wereldkampioen, en ik hoop dan ook vurig dat het daarbij blijft.


Niet zo lang geleden was er de roep om meer 'karakters' in de sport. Minder poppetjes, meer eigenzinnigheid...Dus nu is het weer niet goed?

Wings

Nadeel van karakters is dat mensen er wat van vinden. Dat staat dan ook volledig los van elkaar. Zo ben ik allergisch voor de diplomatentaal van Rosberg maar vind ik het snapchatten van Lewis weer een andere uiterste. Daartussenin zit veel ruimte voor karakters. ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Fietser op 09 oktober 2016 - 10:58:07
Ofschoon de strijd nog lang niet is gestreden, zette Rosberg op Suzuka een belangrijke stap richting kampioenschap. Ik begin dat eerlijk gezegd ook steeds meer toe te juichen. Hamilton is misschien nog steeds wel de meest begaafde/snelle van de twee, maar met diens persoonlijkheid - sterrengedrag, snel verontwaardigd, verveeld met mobieltjes en andere gadgets spelend - heb ik het helemaal gehad. Een onaangename 3-voudig wereldkampioen, en ik hoop dan ook vurig dat het daarbij blijft.

Hamilton heeft dit gedrag altijd al vertoond, ook in de jaren toen hij Mercedes wereldkampioen werd.
Wat ik vooraf aan dit seizoen nooit had verwacht was dat Rosberg Hamilton zou verslaan voor de wereldtitel. En begint er nu toch steeds meer op te lijken dat Rosberg dit gaat doen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Geer

Ik ben absoluut geen fan van Lewis maar hij heeft vandaag toch wel respect van mij  gekregen voor de tweet die hij verstuurde over het al dan niet in beroep gaan van Mercedes. .
Wat betreft Seb... ja dat Is puur frustratie.. jammer.. hij is buiten de baan een sympathieke jongen

Wings


Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 09 oktober 2016 - 20:14:18
Citaat van: Fietser op 09 oktober 2016 - 10:58:07
Ofschoon de strijd nog lang niet is gestreden, zette Rosberg op Suzuka een belangrijke stap richting kampioenschap. Ik begin dat eerlijk gezegd ook steeds meer toe te juichen. Hamilton is misschien nog steeds wel de meest begaafde/snelle van de twee, maar met diens persoonlijkheid - sterrengedrag, snel verontwaardigd, verveeld met mobieltjes en andere gadgets spelend - heb ik het helemaal gehad. Een onaangename 3-voudig wereldkampioen, en ik hoop dan ook vurig dat het daarbij blijft.

Hamilton heeft dit gedrag altijd al vertoond, ook in de jaren toen hij Mercedes wereldkampioen werd.
Wat ik vooraf aan dit seizoen nooit had verwacht was dat Rosberg Hamilton zou verslaan voor de wereldtitel. En begint er nu toch steeds meer op te lijken dat Rosberg dit gaat doen...

Zijn laatste kans denk ik. Als het nu niet lukt knakt Nico. En hij is er nog niet hé.