GP Maleisië: cijfers voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 02 oktober 2016 - 11:39:00

« vorige - volgende »

10
0 (0%)
9
2 (12.5%)
8
10 (62.5%)
7
4 (25%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

gloudiesaurus

Roept u maar!

Ik heb een 9 gegeven. Een van de beste races van het jaar. Spannende race met genoeg actie  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Een 7. Gevecht tussen Max en Daniel had het hoogtepunt van de race moeten worden maar werd vroegtijdig afgekapt nadat Hamilton zijn motor opblies. Alleen het enthousiast gebrul van Mol moest ons doen laten geloven dat het nog tot een zinderend gevecht zou komen, om de overwinning. 

Tessa

Ik ben daardoor ook van een 9 op een 8 uitgekomen.

C.G. de Beaufort


Fietser

Een zeer dikke acht. Geweldige winnaar, ijzersterke tweede, gelukkige derde. Lekker gevecht tussen de RB's, de inhaaljacht van Rosberg, Alonso die zich naar voren vocht. Genieten.

Jozef

Tot de uitvalbeurt van Hamilton gingen we naar een 9, maar:
- ik voelde me een beetje ziek door de uitvalbeurt (en punten geven is subjectief dus fan zijn van iemand mag gewoon deze score beïnvloeden)
- de uitvalbeurt betekende meteen het einde van de strijd om de zege door de logische call van Red Bull om beiden te pitten; voor deze uitvalbeurt leek het me duidelijk dat Verstappen nog voor Ricciardo zou eindigen en zelfs in de buurt van Hamilton

Daarom een 8.

Arthur

Citaat van: Wings op 02 oktober 2016 - 11:54:18
Een 7. Gevecht tussen Max en Daniel had het hoogtepunt van de race moeten worden maar werd vroegtijdig afgekapt nadat Hamilton zijn motor opblies. Alleen het enthousiast gebrul van Mol moest ons doen laten geloven dat het nog tot een zinderend gevecht zou komen, om de overwinning.

Ook hier zitten we weer op een lijn! Mol probeerde het weer mooier te laten zijn dan het was....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar


Mickey


Van Wijk

Lekkere race met veel emotie , dikke 8.

Pancake Shield

Mwah, het was niet zo'n bijster spannende race. Wel mooie gevechten doordat Rosberg zich een weg naar voren probeerde te banen en Verstappen een alternatieve strategie probeerde daarom een 7.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Matthijs

Citaat van: Pancake Shield op 02 oktober 2016 - 13:47:44
Mwah, het was niet zo'n bijster spannende race. Wel mooie gevechten doordat Rosberg zich een weg naar voren probeerde te banen en Verstappen een alternatieve strategie probeerde daarom een 7.
Wanneer is het dan wel een spannende race? Vanaf begin tot het eind was er een gevecht om de overwinning, zowel qua tactiek als gevechten op de baan. Ik geef toe, het leek Hamiltons kant op te vallen, maar hoezo niet spannend?

Pancake Shield

Citaat van: Matthijs op 02 oktober 2016 - 15:29:26
Citaat van: Pancake Shield op 02 oktober 2016 - 13:47:44
Mwah, het was niet zo'n bijster spannende race. Wel mooie gevechten doordat Rosberg zich een weg naar voren probeerde te banen en Verstappen een alternatieve strategie probeerde daarom een 7.
Wanneer is het dan wel een spannende race? Vanaf begin tot het eind was er een gevecht om de overwinning, zowel qua tactiek als gevechten op de baan. Ik geef toe, het leek Hamiltons kant op te vallen, maar hoezo niet spannend?

Ik heb nooit het idee gehad dat Hamilton (tot zijn uitvalbeurt) niet de race zou winnen. En verder buiten de gevechten van Verstappen en Rosberg was er niet heel veel te doen op te baan. Dat vond ik nu niet echt heel spannend. Ik bedoel, ik heb geen gevechten gezien tussen Alonso en Perez of tussen Palmer en Sainz. Beetje aandringen maar dat was het ook.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Citaat van: Matthijs op 02 oktober 2016 - 15:29:26
Vanaf begin tot het eind was er een gevecht om de overwinning, zowel qua tactiek als gevechten op de baan. Ik geef toe, het leek Hamiltons kant op te vallen, maar hoezo niet spannend?

O serieus was er een gevecht om de zege? Wat heb ik dan gemist. Tot de plof was het een gereden race voor Lewis en na de plof was het vrijwel direct duidelijk dat Max en Daniel geen robbertje gingen knokken. Ik heb een gevecht om de zege gemist. Enige gevecht wat ik voorin heb gezien is tussen Rosberg en Räikkönen alleen liet de winnaar van dat gevecht zich makkelijk voorspellen.

Arthur

Citaat van: Wings op 02 oktober 2016 - 17:21:14
Citaat van: Matthijs op 02 oktober 2016 - 15:29:26
Vanaf begin tot het eind was er een gevecht om de overwinning, zowel qua tactiek als gevechten op de baan. Ik geef toe, het leek Hamiltons kant op te vallen, maar hoezo niet spannend?

O serieus was er een gevecht om de zege? Wat heb ik dan gemist. Tot de plof was het een gereden race voor Lewis en na de plof was het vrijwel direct duidelijk dat Max en Daniel geen robbertje gingen knokken. Ik heb een gevecht om de zege gemist. Enige gevecht wat ik voorin heb gezien is tussen Rosberg en Räikkönen alleen liet de winnaar van dat gevecht zich makkelijk voorspellen.

Juist daarom niet meer dan een 7! Verschil tussen Mercedes en de rest blijft te groot. Als je ziet dat Rosberg gewoon als een mes door de boter naar voren scheurt dan kan het alleen nog maar spannend worden als er iets  goed fout gaat bij Mercedes. Anders is de winnaar vooraf al bekend....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel