GP Maleisië: cijfers voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 02 oktober 2016 - 11:39:00

« vorige - volgende »

10
0 (0%)
9
2 (12.5%)
8
10 (62.5%)
7
4 (25%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Robbert65

een dikke vette NEGEN! heerlijke pot vuurwerk! genoten!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Wings op 02 oktober 2016 - 17:21:14
Citaat van: Matthijs op 02 oktober 2016 - 15:29:26
Vanaf begin tot het eind was er een gevecht om de overwinning, zowel qua tactiek als gevechten op de baan. Ik geef toe, het leek Hamiltons kant op te vallen, maar hoezo niet spannend?

O serieus was er een gevecht om de zege? Wat heb ik dan gemist. Tot de plof was het een gereden race voor Lewis en na de plof was het vrijwel direct duidelijk dat Max en Daniel geen robbertje gingen knokken. Ik heb een gevecht om de zege gemist. Enige gevecht wat ik voorin heb gezien is tussen Rosberg en Räikkönen alleen liet de winnaar van dat gevecht zich makkelijk voorspellen.
Waarom worden er dan zoveel negens en achten gegeven (kijk eens op f1fanatic)? Blijkbaar vonden de meeste mensen de race toch wel echt spannend. En die spanning zat vooraan, niet achterin.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 02 oktober 2016 - 20:52:03
Citaat van: Wings op 02 oktober 2016 - 17:21:14
Citaat van: Matthijs op 02 oktober 2016 - 15:29:26
Vanaf begin tot het eind was er een gevecht om de overwinning, zowel qua tactiek als gevechten op de baan. Ik geef toe, het leek Hamiltons kant op te vallen, maar hoezo niet spannend?

O serieus was er een gevecht om de zege? Wat heb ik dan gemist. Tot de plof was het een gereden race voor Lewis en na de plof was het vrijwel direct duidelijk dat Max en Daniel geen robbertje gingen knokken. Ik heb een gevecht om de zege gemist. Enige gevecht wat ik voorin heb gezien is tussen Rosberg en Räikkönen alleen liet de winnaar van dat gevecht zich makkelijk voorspellen.
Waarom worden er dan zoveel negens en achten gegeven (kijk eens op f1fanatic)? Blijkbaar vonden de meeste mensen de race toch wel echt spannend. En die spanning zat vooraan, niet achterin.
dat blijft toch altijd een eindeloze discussie, wat de 1 spannend vind, vind de ander maar saai. Ik zit momenteel de race opnieuw te bekijken omdat ik er vanmorgen niet helemaal (helemaal niet) bij was, qua spanning kan ik er dus helaas niet over meepraten. Singapore vond ik wel superspannend, maar daar is helemaal geen topic over geweest.

Jozef

Citaat van: Wings op 02 oktober 2016 - 17:21:14
Citaat van: Matthijs op 02 oktober 2016 - 15:29:26
Vanaf begin tot het eind was er een gevecht om de overwinning, zowel qua tactiek als gevechten op de baan. Ik geef toe, het leek Hamiltons kant op te vallen, maar hoezo niet spannend?

O serieus was er een gevecht om de zege? Wat heb ik dan gemist. Tot de plof was het een gereden race voor Lewis en na de plof was het vrijwel direct duidelijk dat Max en Daniel geen robbertje gingen knokken. Ik heb een gevecht om de zege gemist. Enige gevecht wat ik voorin heb gezien is tussen Rosberg en Räikkönen alleen liet de winnaar van dat gevecht zich makkelijk voorspellen.

Pas enkele ronden voor de plof was het duidelijk dat Lewis zou winnen. Hij moest best hard werken om het benodigde gat van 23-24 seconden op Verstappen bij elkaar te rijden. Ook vergeten dat Verstappen gewoon een tijdje aan de leiding reed, toen ze beiden 1 stop hadden gehad?