Gok de Top! GP Duitsland --uitslag--

Gestart door LimburgF1, 25 juli 2016 - 19:16:36

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: LimburgF1 op 03 augustus 2016 - 17:36:20
De uitslag is bekend!  :)


Ahum!  die had best nog een tijdje geheim mogen blijven wat mij betreft :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

LimburgF1


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Ik heb niet gekeken maar waarschijnlijk heeft Tessa Robbert weer flink om de oren geslagen. ;D

Robbert65

Citaat van: Jozef op 03 augustus 2016 - 20:53:57
Ik heb niet gekeken maar waarschijnlijk heeft Tessa Robbert weer flink om de oren geslagen. ;D
Lach er maar om, ik schaam me de tandjes.... 8) Het Kvyat gevoel, zeg maar...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Van Wijk

Ach....mijn resultaten zijn dramatisch, maar ik houd mij voor dat ik in competitie ben met de top 25 kenners op F1 gebied in de Benelux.... :D

Jozef

En dat wil nogal wat zeggen, want Nederland heeft er sinds een paar maanden 16 miljoen F1-kenners bij. ;D

Mickey

Dat is wel waar! ;D

Andere fora waar ik weleens kom gaan mensen die ik al een jaar of tien ken en nóóit F1 keken, ineens discussies aan. Van die lui die tot dit jaar nog nooit een race gezien hebben. Hebben nu ineens alle wijsheid in pacht. ???

Robbert65

Nieuwkomers hebben óók recht op een mening toch?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Oh zeker, alleen vind ik het bijzonder hoeveel verstand mensen er dan in zo'n korte tijd van lijken te hebben.

Sphinx

Max-effect hè. De voetballers verprutsten het, dus gaat 'het volk' andere sporten zoeken waar het nog wel goed gaat. Max wint een GP, dus ineens krijgt de F1 heul veul aandacht, dus ook heul veul nieuwe fans.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

 ;D De één leest zich sneller in dan de ander moet je maar denken... ;) 
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

JS JTD