GP Duitsland: Man van de wedstrijd

Gestart door Robbert65, 31 juli 2016 - 17:35:38

« vorige - volgende »

Wie was voor jou de man van de wedstrijd in Duitsland?

Lewis Hamilton
2 (12.5%)
Daniel Ricciardo
5 (31.3%)
Max Verstappen
0 (0%)
Seb. Vettel
0 (0%)
Kimi Räikkönen
0 (0%)
Jenson Button
6 (37.5%)
Nico Hülkenberg
0 (0%)
Valtteri Botas
0 (0%)
Sergio Perèz
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Iemand anders: (vermelden in reactie)
3 (18.8%)

Totaal aantal stemmen: 16

Robbert65

Wie wordt de GPPITS mn of the Match?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Nu beperk je ons wel heel erg in onze keuze, vind ik. Waarom Vettel en Räikkönen wel, maar namen als Button, Hülkenberg, Wehrlein, Rosberg niet?

Robbert65

ik had ja poddomme 11 namen!!!!
ik pas m aan
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Haha, bedankt. ;)

Uiteindelijk kies ik na wat nadenken toch voor een naam die al in je originele lijstje stond: Daniel Ricciardo. Kwam aanvankelijk wel achter zijn teamgenoot terecht en kwam er voorbij dankzij een team order, maar zijn bandenmanagement was vandaag superieur in zijn pace was echt wel beter dan die van Verstappen (mijns inziens dus een terechte team order). Zelfs al had Rosberg zijn discutabele straf niet gekregen, dan was hij volgens mij nog lang niet klaar met Ricciardo. In de eerste ronde was het verdedigen van zijn positie tegen Rosberg om duimen en vingers bij af te likken.

Tuesday

Ook wel bijzonder dat Mercedes de straf van Rosberg nog ff verdubbelde, hij stond in totaal 12 seconden stil. Ik dacht eerst dat Mercedes zich vergist had en dacht dat het 10 seconden moest zijn, maar volgens Wolff ging er iets mis bij het indrukken van de stopwatch  :o  Volgens mij was die straf ook de reden dat Verstappen Ricciardo voorbij moest laten, Verstappen zat tegen die vijf seconden achterstand aan en daardoor dreigden zowel Verstappen als Ricciardo achter Rosberg te belanden na zijn stop en straf. Ricciardo stond overigens ook op een ietwat andere strategie waardoor hij op dat moment sneller was.
Wat betreft man vd wedstrijd; ik ga voor Button, maar Ricciardo of Hamilton had ook gekund

C.G. de Beaufort

Het was een vlakke race. Er gebeurde niet veel, alleen Rosberg van de 1e naar de 4e stek. Nou, hieruit moet ik dus kiezen? In dat geval dus een van de oudste, Button. Hij kwam van de 12e plaats en eindigde als 8e.

Groet,

C.G. de Beaufort

Arthur

Ik vond niemand echt man van de wedstrijd. Niemand dus...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

#7
Citaat van: Jozef op 31 juli 2016 - 18:04:53
Nu beperk je ons wel heel erg in onze keuze, vind ik. Waarom Vettel en Räikkönen wel, maar namen als Button, Hülkenberg, Wehrlein, Rosberg niet?

Omdat Wehrlein als een prutser tegen zijn teamgenoot aan reed en Rosberg wederom zijn start verprutst en dezelfde vertreding begaat als in Oostenrijk en daarmee punten morst. ;) Verder vond ik niemand met hoofd en schouder boven de menigte uitsteken. Allen presteerde prima naar de maatstaven van de auto en wonnen een plek. Als ik dan toch moet kiezen dan inderdaad Button of zo.

Mickey

Citaat van: Jozef op 31 juli 2016 - 18:04:53
Nu beperk je ons wel heel erg in onze keuze, vind ik. Waarom Vettel en Räikkönen wel, maar namen als Button, Hülkenberg, Wehrlein, Rosberg niet?

Wie zou er in vredesnaam op Rosberg willen stemmen?

Wings

Citaat van: Jozef op 31 juli 2016 - 18:21:21
Haha, bedankt. ;)

Uiteindelijk kies ik na wat nadenken toch voor een naam die al in je originele lijstje stond: Daniel Ricciardo. Kwam aanvankelijk wel achter zijn teamgenoot terecht en kwam er voorbij dankzij een team order, maar zijn bandenmanagement was vandaag superieur in zijn pace was echt wel beter dan die van Verstappen (mijns inziens dus een terechte team order). Zelfs al had Rosberg zijn discutabele straf niet gekregen, dan was hij volgens mij nog lang niet klaar met Ricciardo. In de eerste ronde was het verdedigen van zijn positie tegen Rosberg om duimen en vingers bij af te likken.

Ricciardo liet zich wel piepelen bij de start door de man die nog groen achter zijn oren is. Verder was het gewoon een ruk strategie van Verstappen. Ricciardo kreeg bij zijn eerste pitstop fonkel nieuwe softs, Max gebruikte supersofts. Wat mij verbaasde is dat Max bij zijn laatste pitstop wederom supersofts kreeg. Had gehoopt dat hij nog een set softs over had en in de laatste fase zijn verlies kon goedmaken. Verder heeft Ricciardo eigenlijk niemand ingehaald. Niet dat hij het slecht heeft gedaan maar om hem te kronen omdat hij voor zijn piepjonge teamgenoot finisht nadat hij die plek cadeau kreeg vind ik iets teveel van het goede.

Pancake Shield

Guiterrez. Verloor een hoop plaatsen bij de start, werd ingehaald door zijn teamgenoot, was weer onderdeel van blauwe vlag-controverse. Maar wordt toch gewoon elfde. Knap gereden. Nu nog een keer uit de problemen blijven en dan komen die punten sowieso wel
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sabai


Jozef

Citaat van: Mickey op 31 juli 2016 - 20:33:53
Citaat van: Jozef op 31 juli 2016 - 18:04:53
Nu beperk je ons wel heel erg in onze keuze, vind ik. Waarom Vettel en Räikkönen wel, maar namen als Button, Hülkenberg, Wehrlein, Rosberg niet?

Wie zou er in vredesnaam op Rosberg willen stemmen?

En wie op Vettel of Räikkönen? ;)

Verder was het Rosbergs dag niet, Mercedes verprutste het tot tweemaal toe bij zijn pitstops. Als het team niet zo knoeide werd hij gewoon tweede hoor.

Robbert65

Jenson Button. Mooi gereden, degelijk weekend,  goed resultaat. ..
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Ricciardo voor mij. Hij heeft momenteel de meeste zware/lastige/harde teamgenoot die je maar kunt bedenken, maar bleek toch de snelste van de twee. Dat was hij op zaterdag ook al (6-1!).
Enkele races terug leek de Australier nog in een dip te geraken door het overrompelende succes van teamgenoot Verstappen. Veel zat tegen, met als dieptepunt het niet-winnen van Monaco. Maar inmiddels lijkt Ricciardo weer het mannetje, ofschoon hij daar nu heel, heel hard voor moet werken. Maar nog steeds is hij een van de allerbesten en -snelsten op de grid, en dat liet hij in Hockenheim zien.