Gok de Pole [12] Grand Prix van Duitsland - Hockenheim

Gestart door BMW.WilliamsF1, 24 juli 2016 - 22:56:40

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2016
 

 
Grand Prix van Duitsland - Hockenheim

De Grand Prix van Hongarije werd gewonnen door Lewis Hamilton. Hiermee pakt hij de leiding in het kampioenschap over van zijn teamgenoot Nico Rosberg. Max Verstappen had een wat tegenvallende race en werd 5e. De volgende Grand Prix is de laatste voor de zomerstop. We gaan na een jaar afwezigheid weer naar Duitsland. Dit keer is het circuit van Hockenheim weer aan de beurt om de Grand Prix van Duitsland te organiseren. Kan Max hier weer om het podium strijden? En lukt het Rosberg om zijn thuisrace te winnen om de leiding in het WK weer terug te pakken? Wij gaan de pole weer gokken, dus ook voor nu weer veel succes met gokken! :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 29 juli 10:00 CET



Eerder gereden poles op Hockenheim:

2014: 1:16.540, Nico Rosberg - Mercedes
2012: 1:40.621, Fernando Alonso - Ferrari
2010: 1:13.791, Sebastian Vettel - Red Bull


Tussenstand:

01 - (4426 punten) = Matthijs   
02 - (4348 punten) = BMW.WilliamsF1   
03 - (4171 punten) = Mickey   
04 - (4156 punten) = C.G. de Beaufort   
05 - (3954 punten) = FolkertE   
06 - (3932 punten) = Charrel   
07 - (3902 punten) = Tuesday   
08 - (3840 punten) = Tessa   
09 - (3743 punten) = Sphinx   
10 - (3647 punten) = Robbert65   


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.




FolkertE


Matthijs

Ik heb op mijn werk een uitgebreide excelsheet met berekeningen, maar ben nu op vakantie  :-[ :D

Mickey


Tuesday

Citaat van: Matthijs op 26 juli 2016 - 15:13:12
Ik heb op mijn werk een uitgebreide excelsheet met berekeningen, maar ben nu op vakantie  :-[ :D
dat zijn verboden hulpmiddelen en kon je wel eens op een diskwalificatie komen te staan of op zn minst 525 punten aftrek (waarmee je terugvalt naar de 7e plaats).

Matthijs

Uit de reglementen:
CitaatGezeik over posts van andere deelnemers en "matennaaien" kan ook bestraft worden met een nulscore.

:D

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 27 juli 2016 - 19:42:42
Uit de reglementen:
CitaatGezeik over posts van andere deelnemers en "matennaaien" kan ook bestraft worden met een nulscore.

:D
ha ha, ach ja ik ben toch al zo goed als kansloos, dus het was het proberen waard ;)

lieven


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

LimburgF1


Charrel