Oordopjes nodig

Gestart door repmeer, 24 juli 2016 - 21:32:31

« vorige - volgende »

Mickey

Citaat van: Robbert65 op 25 juli 2016 - 19:35:50
Wat is eigenlijk erger, die dreigende prostaatproblematiek of het feit dat je op enig moment merkt, dat je de programma's van Omroep Max eigenlijk best aardig begint te vinden.... :D

Nog geen last van. Gaat ook niet gebeuren. Maar die lever gaat dit niet nog 42 jaar volhouden. ;D

Robbert65

Citaat van: Mickey op 25 juli 2016 - 21:20:17
Citaat van: Robbert65 op 25 juli 2016 - 19:35:50
Wat is eigenlijk erger, die dreigende prostaatproblematiek of het feit dat je op enig moment merkt, dat je de programma's van Omroep Max eigenlijk best aardig begint te vinden.... :D

Nog geen last van. Gaat ook niet gebeuren. Maar die lever gaat dit niet nog 42 jaar volhouden. ;D

Die van mij weet niet eens meer wat een lever is joh :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Of je voor F1 oordopjes nodig hebt is discutabel, hangt ook af van waar je zit. Maar voor het bijprogramma heb je sowieso dopjes nodig, dus gewoon meenemen. Wat voor merk weet ik niet, maar zou gewoon die gele doen.

Figge

Ik ga nu iets roepen wat door velen als vloeken in de kerk zal worden beschouwd.
Meestal ga ik niet alleen naar F1. En heel stiekem, heel eerlijk, vond ik het best relaxed dat je ook nog normaal een gesprek kan voeren langs de baan tijdens de actie... Dit jaar schijnt er iets meer geluid te zijn. Ik merk het wel eind augustus.

Arthur

Ik ga ze NIET meenemen! Bij een KISS concert kan het ook zonder dus kan het hier ook  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Citaat van: Arthur op 28 juli 2016 - 18:40:48
Ik ga ze NIET meenemen! Bij een KISS concert kan het ook zonder dus kan het hier ook  ;)

Het kan altijd zonder....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Als ik naar de bios ga doe ik mijn ogen toch ook niet dicht...???
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

dat ligt eraan hoor. Heeft niet zo zeer te maken mét, maar met vóor wie je gaat....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Arthur op 29 juli 2016 - 18:01:27
Als ik naar de bios ga doe ik mijn ogen toch ook niet dicht...???
Ben je nu serieus? Je vindt je oren beschermen gelijk staan aan je ogen dichtdoen bij de bios?

Robbert65

Ik vind, dat humorop een forum moet kunnen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ironie. Altijd lastig. ;D

Arthur

Mwoah, als ik naar een evenement ga waar geluid of beeld het doel is dan ga ik dat toch niet beperken? Zeker, mogelijk niet ten goede qua gezondheid maar dat neem ik dan voor lief! Iedere dag niet uiteraard [stel dat je dagelijks blootgesteld wordt aan die omstandigheden qua arbeid] maar voor dat eenmalig evenement ga ik er dan echt wel vol voor!! Oordopjes voor mij? No way!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Ik ben bij menig één autosportevenement dolblij geweest met deugdelijke gehoorbescherming. Mijn vrouw dacht ook deze niet nodig te hebben maar daar kwam ze heel gauw op terug. Ik vind het prima dat het tegenwoordig onder de aandacht staat. Mijn gehoor is onomkeerbaar beschadigd door o.a. de regelmatige discobezoeken in mijn jeugdjaren. Natuurlijk wist je dat het niet goed was voor je gehoor alleen werd dat niet zo gepromoot als nu. Tegenwoordig heb je gehoorbescherming die muziek doorlaten en schadelijk geluid filteren. Met de huidige wetenschap en middelen vind ik je oerdom als je deze niet gebruikt. Ikzelf heb tegenwoordig otoplastieken om mijn gehoorgang te beschermen tegen de gevolgen van een blootstelling aan een te hoog geluidsniveau. Ik heb deze zo laten maken dat ik deze kan dragen in mijn helm. Dus ook als ik ga karten gebruik ik deze.

Robbert65

Citaat van: Arthur op 29 juli 2016 - 23:27:10
Mwoah, als ik naar een evenement ga waar geluid of beeld het doel is dan ga ik dat toch niet beperken? Zeker, mogelijk niet ten goede qua gezondheid maar dat neem ik dan voor lief! Iedere dag niet uiteraard [stel dat je dagelijks blootgesteld wordt aan die omstandigheden qua arbeid] maar voor dat eenmalig evenement ga ik er dan echt wel vol voor!! Oordopjes voor mij? No way!!!

Oh ironie: hij meende het! ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Jup  8)

Maar nogmaals, ik bezoek zeker niet iedere maand een concert o.i.d., dus die enkele keer...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel