Oordopjes nodig

Gestart door repmeer, 24 juli 2016 - 21:32:31

« vorige - volgende »

repmeer

Ik ga volgende week voor het eerst naar een formule 1 race. Is het gebruik van oordopjes aan te raden en zo ja welke.

BMW.WilliamsF1

Sinds ze met die stofzuigers rijden zal t wel meevallen :D

De GP2 auto's maken meer geluid.

Robbert65

nope, niet meer nodig...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Jammer genoeg niet. De Porsches maken nog het meeste herrie  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

repmeer

Bedankt voor de reacties.

max1102

Als je ook GP2, GP3 en Porsche supercup wil gaan kijken zou ik ze gewoon meenemen. voor de F1 is het inderdaad niet nodig

Wings

#6
Ik heb geen idee hoeveel geluid Formule 1 auto's produceren en op basis van wat mensen beweren dat dit niet nodig is. Geluid is al schadelijk boven de 80dB(A). Het pijnmoment voor de oren is rond de 120dB(A). Dat laatste wordt veelal ervaren als 'nu moet ik gehoorbescherming dragen' echter is dat momentum veel eerder, wil je geen gehoorbadiging overhouden. Een set oordoppen kan zeker geen kwaad. Onderstaande oordoppen kosten maar een paar centen en je hebt 25 paar: Klik hier! Wel plaats ik mijn vraagtekens bij het aantal dB wat de fabrikant claimt te reduceren. Pluggen dempen doorgaans rond de 15dB(A): Euronorm.net

repmeer

Wie heeft er nu gelijk? Graag zou het van iemand horen dit jaar bij de formule 1 is geweest.

Mickey

Neem gewoon doppen mee vriend. Daarop bezuinigen of de moeite niet willen nemen als je een paarhonderd euro gaat stukslaan en een race bezoekt, is gewoon sneu. Beter mee verlegen dan om verlegen. Bepaal vervolgens zelf of je ze wel of niet gebruikt. Ik ben een behoudende ouwe lul aan het worden, dus neem verder vooral niks van mij aan, maar ik zou ze dragen.

Veel plezier alvast!

Robbert65

Iedereen heeft gelijk repmeer:D
Het komt erop neer, dat Porsches herrie maken waarvoor je je beschermen moet en Formule 1 auto's een soort gebrom dat wennen is. Maar onze eigenste veiligheidskundige wijst erop, dat bij een race dopjes altijd verstandig zijn. Omdat dat nou eenmaal zo is. En dan is dat zo. Dus jij loopt morgen gewoon ff bij het kruidvat langs, scoort een doosje oordoppies https://www.kruidvat.nl/ohropax-gekleurde-oordopjes/p/3092895 en wat er ook gebeurt, jij bent oké.


Hou je veilig!

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: Mickey op 25 juli 2016 - 19:10:02
Ik ben een behoudende ouwe lul aan het worden.

Het is een proces, niewaar? ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


Robbert65

Wat is eigenlijk erger, die dreigende prostaatproblematiek of het feit dat je op enig moment merkt, dat je de programma's van Omroep Max eigenlijk best aardig begint te vinden.... :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: repmeer op 25 juli 2016 - 19:01:48
Wie heeft er nu gelijk? Graag zou het van iemand horen dit jaar bij de formule 1 is geweest.

Meten is weten dus niemand. En zolang meten geen tegenbewijs levert ben je beter af bij deugdelijke gehoorbescherming. Meer dan 80dB(A) zal het zeker produceren plus er zijn genoeg andere klasses die meer geluid produceren.

Tuesday

ga anders voor een tussenoplossing en neem er 1 mee ;)