GP Hongarije: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 24 juli 2016 - 15:51:02

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
13 (68.4%)
4
2 (10.5%)
3
3 (15.8%)
2
0 (0%)
1
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 19

gloudiesaurus

Ik ga voor een 5. Ik had er meer van verwacht, zoals de meesten wel.
Laat Hongarije toch weer zien dat het lastig inhalen is op die smalle baan.

De strijd met Mercedes was er ook niet, ze waren gewoon weer te snel...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

4 zelfs, Hungaroring als vanouds, saaaaai... Olav probeerde het op te leuken met zijn spanningsboog maar daar trapt natuurlijk niemand in. Duidelijk was het bandenmanagement en ROS mocht niet aanvallen bij HAM. Zonder regen is dit circuit gewoon oersaai 😬
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Van Wijk

Weer eens heerlijk in slaap gevallen. 5 dus.

Pancake Shield

Het spannendste moment was toen Palmer van de baan spinde. *snurk*. Een 3 dus, voor de rest was eigenlijk alles beslist na de eerste bocht.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Mickey

Een vijf. Saaaaai.

Man van de race wordt ook een lastige.

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 24 juli 2016 - 17:37:10
Het spannendste moment was toen Palmer van de baan spinde. *snurk*. Een 3 dus, voor de rest was eigenlijk alles beslist na de eerste bocht.
de inhaalactie van Palmer in de pitstraat was voor mij het hoogtepunt. Ik geef zelden een onvoldoende, maar ik ga nu toch voor een 5. Gisteren was het een stuk leuker.

Franky R.

Een vier...retesaai en ben zelfs naar buiten gegaan zonder de finish te zien. Zonde van het mooie weer om het te verspillen aan een kl*terace zoals deze... >:(

Wings


FolkertE

Een 5. Mede door een goede start van Lewis en Max die Kimi weer achter zich houd.. realistisch gezien? Moet ik eigenlijk een 3 of 4 geven.

Robbert65

de strijd tussen Kimi en Max voorkomt lager: een 5je. pffff
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Zo te zijn krijgt deze race op het forum de laagste score van het hele jaar...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fietser

Kan geen cijfer geven, want vanwege 'zomerse buitenactiviteiten' ging deze race geheel aan mij voorbij. Maar als ik hier zo lees, heb ik weinig gemist. Dank daarvoor.

C.G. de Beaufort


Robbert65

Oké, punt erachter, Hockenheim, Hoppaaaaaaaaaa!!!!!!!!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

Saaie boel!!!
een 5...gelukkig begint de volgende race al over een paar dagen, lol