GP Groot Brittannie: man van de race

Gestart door gloudiesaurus, 11 juli 2016 - 15:17:06

« vorige - volgende »

Man van de race?

Lewis Hamilton
1 (6.3%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Max Verstappen
14 (87.5%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Sergio Perez
1 (6.3%)
Anders. nl:
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

gloudiesaurus

Ik ga opnieuw voor Max Verstappen! Al reed Hamilton dit weekend ook foutloos.
Maar Verstappen sneller dan Ricciardo en Mercedes het vuur aan de schenen gelegd!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Alleen Max in gevecht met Rosberg en Perez, die startte als 11e en finishte als 6e, waren de moeite waard. Ik volg in dit geval 'Rijder van de Dag' van GB, en dat was Max.

Groet,

C.G. de Beaufort

Jehoentelaar

Pérez was lekker bezig, dus ik stem eens op hem.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 11 juli 2016 - 16:39:04
Pérez was lekker bezig, dus ik stem eens op hem.
Perez had vooral veel geluk met de VSC, daardoor kwam ie 15 seconden voor Hulkenberg terecht. Uiteindelijk finisht ie 3 tiende voor Hulkenberg.

Fietser

#4
Verstappen. Legde (1) Mercedes het vuur na aan de schenen. Reed tot op het randje en soms iets erover, maar op Silverstone kon dat prima.

FolkertE

Max, Hamilton en Perez komen voor mij in aanmerking.
Maar vooral Max zijn inhaal actie op Rosberg is er 1 waar ik niet om heen kan, die was gewoon niveautje legendarisch. En daarna maakte hij het Rosberg weer erg lastig.

Tuesday

Voor mij komt eigenlijk alleen Max in aanmerking. Ik had eigenlijk liever een strijd tussen Rosberg en Hamilton gezien, dus in die zin was ik er niet zo blij mee dat Max zich ermee ging bemoeien, maar de manier waarop was wel weer genieten.

Jehoentelaar

Citaat van: Tuesday op 11 juli 2016 - 16:53:10
Citaat van: Jehoentelaar op 11 juli 2016 - 16:39:04
Pérez was lekker bezig, dus ik stem eens op hem.
Perez had vooral veel geluk met de VSC, daardoor kwam ie 15 seconden voor Hulkenberg terecht. Uiteindelijk finisht ie 3 tiende voor Hulkenberg.

Zal best, maar hij was nog steeds lekker bezig.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 11 juli 2016 - 18:00:21
Citaat van: Tuesday op 11 juli 2016 - 16:53:10
Citaat van: Jehoentelaar op 11 juli 2016 - 16:39:04
Pérez was lekker bezig, dus ik stem eens op hem.
Perez had vooral veel geluk met de VSC, daardoor kwam ie 15 seconden voor Hulkenberg terecht. Uiteindelijk finisht ie 3 tiende voor Hulkenberg.

Zal best, maar hij was nog steeds lekker bezig.
mwah, Hulkenberg was eigenlijk het hele weekend de snellere van de 2. Rijdt in de laatste 22 ronden een gat van 22 seconden dicht, met dezelfde strategie. Dan kun je toch moeilijk stellen dat Perez lekker bezig was. Ik snap dat er verder weinig keus is, maar Perez was qua snelheid wel erg matig.

Arthur

Max [Het wordt saai onderhand...  ;)]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Stelling: Deze race liet zien dat asfalt-runoffs ook juist goed kunnen zijn voor een race: zonder runoff hadden Verstappen, Hamilton en heel veel anderen de finish mogelijk niet gehaald. Had ook een leuke race opgeleverd.

Pancake Shield

Hamilton. Hij domineerde de race op weergaloze wijze. Natuurlijk vormde de strijd tussen Verstappen en Rosberg er ook wel een reden toe, maar desondanks laat hij weer zien dat hij zich als een vis in het water voelt op Silverstone. Knap, niet iedereen kan de thuisdruk zo goed aan.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Max natuurlijk, als hij niet hier 100% van de stemmen krijgt ga ik het eigenlijk raar vinden. Magistrale move op Rosberg (die maakt wel een miniem foutje maar dan nog was het een magistrale move). En zijn teamgenoot helemaal zoek gereden. In omstandigheden waarin ervaring gewoonlijk gaat meespelen is Max gewoon samen met Hamilton de beste coureur op de baan, niet normaal meer.

Robbert65

MaxV. Gossiemoppie wat gaat die gast hard, zowel in de auto als qua ontwikkeling...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 11 juli 2016 - 19:04:57
Stelling: Deze race liet zien dat asfalt-runoffs ook juist goed kunnen zijn voor een race: zonder runoff hadden Verstappen, Hamilton en heel veel anderen de finish mogelijk niet gehaald. Had ook een leuke race opgeleverd.
Dat zeker, maar hadden ze dan zo veel risico genomen?
Volgens mij gingen Massa, Hamilton, Max, Rosberg, Vettel, Bottas, Kvyat, Alonso en Perez/ Hulkenberg er allemaal van af daar.