GP Groot Brittannie: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 11 juli 2016 - 15:12:31

« vorige - volgende »

Cijfers voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
6 (37.5%)
7
8 (50%)
6
1 (6.3%)
5
1 (6.3%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ik geel zelf een 8! Leuke race met regen.
Jammer van de safety car aan het begin.

Maar verder volop actie en een leuk gevecht tussen Rosberg en Verstappen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Een acht.... de race begon goed, veel mensen die vanaf de baan gingen, soms wat crashes. Later zakte de race langzamerhand wat in toen het droog werd. Maar toch veel plezier gehad!

Groet,

C.G. de  Beaufort


Van Wijk

Leuke race , een acht dus. Met een normale start had ik misschien nog hoger gezeten, langs de andere kant, dan had de race er wellicht heel anders uitgezien.

Jehoentelaar

7. Was erg leuk maar die start kost het verhaal een punt.

Mickey

Ik gaf een 8, maar die wil ik eigenlijk herzien. Een 7. De start was inderdaad om te janken en als je niet voor Max op het puntje van je stoel zat, dan was er eigenlijk weinig écht spannends te beleven. Zeker van een natte race mag je meer verwachten.

Fietser

'Slechts' een 7 voor mij. Vanwege de start die geen start was.

Tuesday

ik vond het eigenlijk een erg matige race, zeker gezien de omstandigheden. Ik kom niet verder dan een 6.

Arthur

Race zonder start weer. Verder als een vijf kom ik dus niet.... De race an sich was ook niet echt boeiend, we hadden MAX/Ros en nog een beetje overig.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Een zeven, slaapverwekkende start en daarna werd het veld een beetje uit elkaar getrokken. Af en toe een gevechtje, maar dat was het ook.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Ik zit te twijfelen tussen een 7 en een 8. De start was inderdaad erg jammer (op zich kan ik een SC-start nog begrijpen maar opnieuw duurde het echt veel te lang, 2 of 3 rondjes was ook goed geweest).

Daarna was het een tijd interessant om te volgen, maar inhaalmanoeuvres waren er eigenlijk weinig omdat er héél lang op de meeste plaatsen een droge racelijn was en alles ernaast kletsnat bleef. Daardoor was inhalen eigenlijk quasi onmogelijk. Maar de vele foutjes en zo maakten toch dat er veel te zien was. De strijd om P2 duurde bijna een hele race en die om de laatste puntjes ook.

Arthur

Het einde leek leuk totdat Mercedes een streek uithaalde. Zie hier het verkloten van een leuke/spannende ontknoping.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Over die SC start. Wellicht een alternatief [mede gezien de zendtijd]. Laat na die rondjes achter de SC als de omstandigheden verantwoord zijn het hele veld weer naar de startposities gaan en alsnog een normale start. Dan kan ik er nog vrede mee hebben. En ja, die eerste rondjes zijn dan om des keizers baard maar we krijgen dan in ieder geval nog een fatsoenlijk start van de race.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 11 juli 2016 - 19:23:26
Over die SC start. Wellicht een alternatief [mede gezien de zendtijd]. Laat na die rondjes achter de SC als de omstandigheden verantwoord zijn het hele veld weer naar de startposities gaan en alsnog een normale start. Dan kan ik er nog vrede mee hebben. En ja, die eerste rondjes zijn dan om des keizers baard maar we krijgen dan in ieder geval nog een fatsoenlijk start van de race.
een opwarmronde moet op zich ook voldoende zijn om een indruk te krijgen van de baancondities, desnoods doe je nog een extra opwarmronde.

Mickey

Zoiets, maar dan gewoon inderdaad twee opwarmrondes, zodat iedereen weet waar het nat is. Dan weer starten als mannen i.p.v. meisjes.