INTERVIEW OLAV MOL

Gestart door Robbert65, 06 juli 2016 - 10:46:00

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: gloudiesaurus op 06 december 2016 - 20:41:53
Nog een leuke vraag. Ronald van Dam volgde hier het forum en ging live op TV helemaal uit zijn plaat omdat een forummer hier kritiek had op zijn commentaar. Volgt Olav Mol forums en wat vindt hij ervan? Komt hij bijvoorbeeld ook hier, leest hij mee?  ;)
Check je mail ff Peter;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 06 december 2016 - 20:41:53
Nog een leuke vraag. Ronald van Dam volgde hier het forum en ging live op TV helemaal uit zijn plaat omdat een forummer hier kritiek had op zijn commentaar. Volgt Olav Mol forums en wat vindt hij ervan? Komt hij bijvoorbeeld ook hier, leest hij mee?  ;)

Echt waar? Ik heb nog nooit een race met commentaar van Ronald van Dam gevolgd denk ik, maar hier wil ik wel meer over horen. :D

Arthur

Citaat van: Jozef op 06 december 2016 - 20:58:46
Citaat van: gloudiesaurus op 06 december 2016 - 20:41:53
Nog een leuke vraag. Ronald van Dam volgde hier het forum en ging live op TV helemaal uit zijn plaat omdat een forummer hier kritiek had op zijn commentaar. Volgt Olav Mol forums en wat vindt hij ervan? Komt hij bijvoorbeeld ook hier, leest hij mee?  ;)

Echt waar? Ik heb nog nooit een race met commentaar van Ronald van Dam gevolgd denk ik, maar hier wil ik wel meer over horen. :D

Dat stond in het topic: "Ronald van Dam wat vinden we ervan" Maar dat is later samengevoegd meen ik.

Was iets in de strekking van: "Hij rijdt als een gefrustreerde kantoorklerk met een slecht huwelijk op een maandagmorgen" [uitspraak Jeroen] die Van Dam in een uitzending letterlijk overnam  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 06 december 2016 - 20:58:46
Citaat van: gloudiesaurus op 06 december 2016 - 20:41:53
Nog een leuke vraag. Ronald van Dam volgde hier het forum en ging live op TV helemaal uit zijn plaat omdat een forummer hier kritiek had op zijn commentaar. Volgt Olav Mol forums en wat vindt hij ervan? Komt hij bijvoorbeeld ook hier, leest hij mee?  ;)

Echt waar? Ik heb nog nooit een race met commentaar van Ronald van Dam gevolgd denk ik, maar hier wil ik wel meer over horen. :D

Lol, het was Jeroen. Hij schreef toen, het commentaar vam Ronald van Dam klinkt als een gefrustreerde ambtenaar met een slecht huwelijk die levensmoe is  ;D Ronald kwam daar toen in de live-uitzending op terug  ;D ;D ;D

Jeroen trok het zich overigens wel aan. Het was nooit zijn bedoeling geweest om Ronald zo te beledigen. Hij wist natuurlijk ook niet dat Ronald hier mee las  :D

We hebben Ronald toen aan het einde van het jaar nog gevraagd om een reactie of een interview voor de pits, maar daar bedankte hij voor. Het lag te gevoelig...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

#34
   :D Wat heb ik gelachen toen.Dit is wat Jeroen exact schreef.
"
Precies: Mol is racefan en verslaat races uit passie en liefhebberij. Ronald van Dam lult als een kantoorklerk op maandagmorgen die worstelt met een slecht huwelijk en impotentie."

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 06 december 2016 - 21:15:17
We hebben Ronald toen aan het einde van het jaar nog gevraagd om een reactie of een interview voor de pits, maar daar bedankte hij voor. Het lag te gevoelig...

Ik hoop dat die vraag voorafging aan excuses, want anders is het stellen van die vraag nog gemener dan het schrijven van de post. ;D

Wel een grappig verhaal, en inderdaad een beetje gênant voor de forumgebruiker (toen redactielid?) in kwestie.

Arthur

Ik proestte mijn koffie uit toen Van Dam zei.... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

hahahaha dat moment heb ik dan niet bewust meegemaakt denk ik. Had t graag terug willen horen :D

Olav zijn mening over forums is wel bekend. Er schijnt ooit een forumpost op het oude Formule1.nl forum te zijn geweest geschreven door Mol. Alleen tot op de dag van vandaag is niet bekend of hij dat echt zelf heeft geschreven. Daar ben ik wel benieuwd naar, maar ik weet niet of ie je dan geen hoek verkoopt als je dat vraagt :)

Sabai

Vraag. Hoe vind Olav het om nu voor ziggo te werken?  Ik vind dat ze het beter aanpakken dan welke zender hiervoor ook.

Robbert65

Dank voor alle vragen, ik zal mijn best doen ze allemaal te stellen.

Over enkele  uren, vanavond om 19:00 uur, sluit dit topic.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

http://nl.sport.autosport.narkive.com/Feok594O/olav-mol-is-echt-een-lul

misschien moet je m vragen of ie hier inmiddels al spijt van heeft. Hoe dan ook, dit is wel de gast die je gaat interviewen, als je zoiets doet is er wel iets goed mis met je.

Sabai

Citaat van: Tuesday op 07 december 2016 - 17:05:28
http://nl.sport.autosport.narkive.com/Feok594O/olav-mol-is-echt-een-lul

misschien moet je m vragen of ie hier inmiddels al spijt van heeft. Hoe dan ook, dit is wel de gast die je gaat interviewen, als je zoiets doet is er wel iets goed mis met je.

Volledig uit zijn verband getrokken dat verhaal wat eronder staat als je even doorleest. En wie heeft dat nou nooit eens gedaan :)

Jozef

Misschien, naast vragen of hij forums leest, is het wel interessant om ook te vragen of hij ook rekening houdt met de publieke opinie tijdens het geven van commentaar. Kan hij altijd zichzelf zijn tijdens races of is er (bewust of onbewust) toch ergens een remming die speelt in zijn achterhoofd?

Tuesday

Citaat van: Sabai op 07 december 2016 - 17:10:50
Citaat van: Tuesday op 07 december 2016 - 17:05:28
http://nl.sport.autosport.narkive.com/Feok594O/olav-mol-is-echt-een-lul

misschien moet je m vragen of ie hier inmiddels al spijt van heeft. Hoe dan ook, dit is wel de gast die je gaat interviewen, als je zoiets doet is er wel iets goed mis met je.

Volledig uit zijn verband getrokken dat verhaal wat eronder staat als je even doorleest. En wie heeft dat nou nooit eens gedaan :)
is niet uit zijn verband getrokken, hij heeft het letterlijk zo gezegd. Jij hebt het blijkbaar wel gedaan?