INTERVIEW OLAV MOL

Gestart door Robbert65, 06 juli 2016 - 10:46:00

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: Robbert65 op 12 december 2016 - 20:57:38
Citaat van: Arthur op 06 december 2016 - 18:01:29
Nog 1, wie verwacht Ollie als opvolger van Nico Rosberg  ;)

Hierover was Mol heel uitgesproken: Wehrelin, zie het interview, maar hij zei meer:

"Jullie (internetmedia, R65) hebben het allemaal over Bottas als opvolger van Rosberg maar denk daar nou eens over na; Bottas heeft nou niet echt Massa om zijn oren gereden toch? En Massa heeft geen potten kunnen breken bij Ferrari. Dus dan haalt Mercedes toch Bottas niet in huis? Daar schiet je niets mee op."
Ik opperde toen Sainz als vervanger van Rosberg, of eventueel Kvyat. Mol:"Nou, als Mercedes dat zou willen moeten ze hem losweken bij de grootste concurrent van dit moment en dat zal niet meevallen. Maar stel dat ze dat willen, dan zou Sainz een clausule in zijn contract moeten hewbben dat hij tussentijds weg kan en ik denk niet dat ze zo slim zijn geweest in kamp Sainz om dat te regelen. Ik denk, dat alleen Alonso zo slim is geweest en dat hij dan eventueel weg zou kunnen als de auto waarin hij zit geen winnende auto is. Maar dat weet je pas een beetje na de tests in februari / maart. Dat is te laat, want een nieuwe rijder bij Mercedes moet wel ingewerkt worden. Sainz zal nu een contract hebben van 350.000,00 euro per jaar en met de nodige emolumenten natuurlijk als er resultaten binnengesleept worden. Sainz zit feitelijk gewoon goed waar hij zit de komende tijd en als hij eind 2018 geen zicht heeft op een topauto binnen Red Bull dan zal hij weg kunnen en wegwillen. Maar voor nu zie ik het niet gebeuren."

Inmiddels lezen we toch hardnekkige berichten uit serieuze Engelse media, dat Bottas in beeld in bij Mercedes. Persoonlijk kan ik me er niets bij voorstellen, maar goed, afgaand op Olav Mol zeg ik daarover, dat het opduiken van Bottas in BBC en SKY's berichten gevolg is van uitgekiende strategie door Mercedes' marketingafdeling.


http://www.skysports.com/f1/news/12433/10693533/no-valtteri-bottas-toto-wolff-conflict-of-interest-concerns-for-mercedes?&utm_source=currently&utm_medium=browser-extension&utm_campaign=chrome

Het begint er steeds meer op te lijken, dat het onmogelijke toch mogelijk wordt...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: Charrel op 13 december 2016 - 08:22:37
Ahh jammer dat ik het topic nu pas zie, ik had wel een brutale vraag  ;)

Leuk interview overigens!

Dank ;D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel