GP van Oostenrijk: Cijfer voor de race

Gestart door Tuesday, 05 juli 2016 - 13:22:52

« vorige - volgende »

cijfer voor de race?

10
2 (11.8%)
9
11 (64.7%)
8
4 (23.5%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17


FolkertE

Ook een 9. Zat eigenlijk de hele race op het puntje van mijn bank.

C.G. de Beaufort

Omdat Max 2e is geworden, een 8,5, afgerond een 9. Was dit niet het geval.. een 8.

Groet,

C.G. de Beaufort

Tessa

ik doe een 10, omdat er over het hele speelveld gevochten werd en er eigenlijk niet meer te wensen valt voor een F1 race, wat mij betreft.

Robbert65

negen! Geweldige race, net geen tien, want wat moet je dan geven als Max 'm wint? Maar de beste tot nu toe dit jaar, alsoluut eentje voor in de boeken, voor altijd onthouden...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Zeker een toprace, met de strijd om de eerste plaats die we toch alweer even niet gezien hadden. Ook ik ga mee met de 9.

Jehoentelaar


Fietser

Ik zeg 9+. Gevecht om de leiding tot in de laatste ronde, gevecht om plek 3, het middenveld dat voortdurend van plek wisselde - het was smullen! Enige minpunt was de SC, maar je kunt niet alles hebben.
Een terzijde: ik blijf het toch wat vreemd vinden dat, zoals hierboven blijkt, sommigen het cijfer van de race laten afhangen van de voorkeur voor een bepaalde coureur. Oké, beleving is persoonlijk en dus subjectief, maar kunnen we niet op z'n minst een beetje de schijn op houden dat we op de eerste plaats liefhebber zijn van het spelletje? Sorry voor deze retorische vraag.

Arthur

Ook een 9! Even zitten twijfelen over een 8 of 9. Maar we zijn genoeg verwend om tot een 9 te kunnen komen. En die SC vind ik niet altijd erg, soms [vaak] is het goed voor de spanning. Behalve als hij vanaf de start de kop pakt. Dan is mijn race al voor 50% verknalt. Maar goed, deze race was puik waar ik een saaie race verwachtte.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Een 10. Gevechten gedurende de hele race door SC en diverse bandenstrategieen. Gevecht om de kop met tweemaal een drama (Vettel's band & Rosberg vs Hamilton). Gevecht om het podium (Verstappen vs Raikkonen). Teleurstellingen (Force India & Ferrari) en mooie resultaten (Button, Grosjean, Wehrlein). Emoties. En ga zo maar door. Dit is wat ik verwacht van een race, dit is wat ik wil. Perfecte race wat mij persoonlijk betreft.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Robbert65

Citaat van: Pancake Shield op 06 juli 2016 - 00:49:37
Een 10. Gevechten gedurende de hele race door SC en diverse bandenstrategieen. Gevecht om de kop met tweemaal een drama (Vettel's band & Rosberg vs Hamilton). Gevecht om het podium (Verstappen vs Raikkonen). Teleurstellingen (Force India & Ferrari) en mooie resultaten (Button, Grosjean, Wehrlein). Emoties. En ga zo maar door. Dit is wat ik verwacht van een race, dit is wat ik wil. Perfecte race wat mij persoonlijk betreft.

En  dan vergeet je nog die heerlijke ouderwetse motorplof van de Ferrari van Sainz. :D Dat zien we nog maar zelden tegenwoordig ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

max1102

We zien dit jaar gelukkig veel leuke races, op Rusland na allemaal leuke/goede races.

Robbert65

Nah, Bakoe kon ook van de favorietenlijst af hoor, daar was Rusland nog heilig bij...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 06 juli 2016 - 10:47:20
Nah, Bakoe kon ook van de favorietenlijst af hoor, daar was Rusland nog heilig bij...
Ligt mijns inziens niet aan het circuit. De kwalificatie was heel vermakelijk. De race werd 'verpest' door DRS, bandenmanagement etc. Niet de schuld van Bakoe.

Robbert65

nee, eens, het is volgens mij een reteleuke baan, maar goed, je hebt dat wel eens. Ga je er eens lekker voor zitten, want Canada, (of Silverstone, of Monza, of Hochenheim) is eigenlijk altijd garantie voor een uur en drie kwartier pret, zal je net zien, slaapverwekkende optocht zonder uitvallers.

Dat kan de race in Bakoe ook het geval zijn geweest, gewoon pechgevalletje saai...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel